Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حمیدرضا فلاح نژاد رئیس ستاد کرونا در ورزش استان یزد گفت: باشگاه داران برای ادامه فعالیت در شرایط کرونا باید دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا در ورزش استان را رعایت و اجرا کنند.

او افزود: این ابلاغیه شامل دریافت کد رهگیری باشگاه ها در سامانه سلامت، تکمیل فرم های خود ارزیابی، انجام تست های مربوط به فدراسیون مربوطه، وجود مواد ضد عفونی کننده و شوینده در باشگاه ها از جمله مواردی است که باید توسط باشگاه داران رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح نژاد ابراز کرد: ورزشکاران هم باید نکاتی از قبیل تکمیل فرم های خود اظهاری و به همراه داشتن وسایل شخصی و همچنین رعایت نکات بهداشتی را انجام دهند.

رئیس ستاد کرونا در ورزش استان یزد گفت: هرکدام از باشگاه ها این ابلاغیه و دستورالعمل ها را رعایت نکنند با آن ها بر خورد و باشگاه آن ها بسته می شود.

او افزود: ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به دلیل متضرر نشدن باشگاه ها و تحرک مردم در این شرایط دستورالعمل هایی را برای رونق ورزش تبیین کرد.

او از ورزشکاران و مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا شکایت در خصوص رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در باشگاه ها مراتب را با شماره تلفن های۳۸۲۳۵۰۹۰ و ۳۶۲۷۵۰۰۸ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان یزد کرونا در یزد دستورالعمل ها کرونا در ورزش باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • 615 ورزشگاه ورزشی در کردستان ثبت شد
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • کریمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی شد
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم