Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورا و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: طرح اطعام حسینی در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل با هدف طبخ و توزیع غذای گرم میان محرومان و نیازمندان از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این طرح با یاد سردار ملی ایرانیان، شهید حاج قاسم سلیمانی، از روز تاسوعا تا اربعین حسینی، ۶ میلیون وعده غذایی میان محرومان توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با دعوت از اقشار مختلف مردم برای پیوستن به پویش ایران همدل، خاطرنشان کرد: شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ برای مشارکت مردم در این طرح در نظر گرفته شده است.

بختیاری گفت: مردم نیکوکار ایران اسلامی همچنین می‌توانند با اهدای نذورات غیر نقدی خود به دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور، به نیابت از شهدای مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در این طرح خداپسندانه با کمیته امداد همراهی کنند.

بیشتر بخوانید

توزیع جیره خشک در قالب طرح احسان حسینی پیش بینی توزیع بیش از ۱۱ میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان در محرم و صفر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی کمک به نیازمندان پویش همدلی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!