Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره بارسلونا می گوید دی بروین بازیکنی است که می تواند تفاوت ها را رقم بزند. 

ژاوی هرناندز، اسطوره بارسلونا، کوین دی بروین، هافبک بلژیکی منچسترسیتی را بهترین هافبک فوتبال دنیا می داند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، دی بروین 29 ساله، در 222 بازی با پیراهن منچسترسیتی 57 گل و 89 پاس گل را به ثبت رسانده و در فصلی که گذشت نیز، عملکردی فوق العاده با سیتیزن ها داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، ژاوی که خود در زمره بهترین هافبک های تاریخ فوتبال قرار دارد، دی بروین بلژیکی را، بهترین هافبک حال حاضر فوتبال دنیا می داند. اسطوره خط هافبک بارسلونا که اکنون هدایت السد قطر را بر عهده دارد، در مورد هافبک بلژیکی سیتیزن ها گفت:

بهترین هافبک جهان؟ کوین دی بروین از منچسترسیتی. او در سطح دیگری است. او می تواند تفاوت ها را رقم بزند. دی بروین بهترین هافبک جهان است و نسبتا جوان محسوب می شود. 

ژاوی در ادامه به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت و او را بهترین سرمربی جهان نامید. او اظهار داشت: 

پپ بهترین سرمربی جهان است و فوتبال را دچار تغییر کرده است. او قدرت بالایی در انتقال مباحث تاکتیکی به بازیکنان و رهبری تیمش دارد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین هافبک دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست

سرجی روبرتو از تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا حمایت کرد.

طرفداری | بارسلونا در نخستین بازی پس از اعلام ماندگار شدن ژاوی در این تیم، موفق شد والنسیا را با نتیجه 4-2 شکست دهد. سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت:

با توجه به فرم اخیر ما، این پیروزی بسیار مهمی است. تیم می داند که باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم و فصل را در جایگاه دوم به پایان برسانیم. امسال گل های زیادی از روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی به ثمر رساندیم. سرجیو آلگره مسئول این استراتژی هاست و بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. بازی مقابل ژیرونا در هفته آینده، همانند یک فینال است. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم تا پایان فصل به هت تریک در بازی ها ادامه دهد.

ژاوی؟

از زمانی که اعلام شد ژاوی در تیم می ماند، رختکن بسیار متحد بوده و عملکرد بسیار خوبی داریم. ما همگی خواهان ادامه کار او بودیم. باعث تاسف است که در فصل جاری هیچ جامی کسب نکردیم. هر چند با ماندن ژاوی برای فصل آینده و تیمی که داریم، می توانیم برای کسب همه چیز رقابت کنیم. بازیکنان و من تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم. می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!