Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم اخیر Gamescom Opening Night Live یک رویداد جمع‌وجور بود که کاربران از قبل برای محتوای آن آماده بودند. در این مراسم تریلر جدید عناوینی که پیش‌تر معرفی شده بودند به نمایش درآمد و چند بازی نه چندان بزرگ نیز معرفی شد.

از مهم‌ترین اتفاقات این رویداد می‌توان به معرفی بسته الحاقی Doom Eternal، فصل جدید بازی محبوب Fall Guys، تریلر جدید مافیا، نمایش جدید از Call of Duty: Black Ops Cold War و جدیدترین ویدئو از Crash Bandicoot اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم قرار شد انیمیشن سریالی از بازی Warcraft ساخته و بسته الحاقی Star Wars برای عنوان Sims عرضه ‌شود.

بیشتر بخوانید

عنوان جدید Call of Duty رونمایی شد/ بازگشت شخصیت‌های محبوب بازی Black Ops

در ادامه تریلر عناوین به نمایش درآمده در مراسم Gamescom Opening Night Live 2020 را مشاهده می‌کنید:

تریلر جدید بازی Mafia Definitive Edition کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نمایش نهایی از عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ویدئوی جذاب از بازی Age of Empires III: Definitive Edition کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تریلر عنوان مورد انتظار Destiny 2: Beyond Light کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نمایش فصل جدید Fall Guys کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تریلر Crash Bandicoot 4 با پیام استفاده از ماسک‌های بهداشتی  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ویدئوی ماجراجویانه و ترسناک از Little Nightmares 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نمایش عنوان Medal of Honor: Above and Beyond کد ویدیو دانلود فیلم اصلی معرفی بازی خلاقانه Teardown کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای مراسم Gamescom کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود نماهنگ «نحن المنتقمون» را به خوانندگی ابوذر روحی خواننده قطعه مشهور «سلام فرمانده» منتشر کرد.

در این نماهنگ مرتضی باغبانی شاعر، احسان جوادی آهنگساز و سیدامیرحسین موسوی تدوین دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

ابوذر روحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره پروژه «نحن المنتقمون» توضیح داده بود: آنچه در این پروژه برای گروه تولید از درجه اهمیت برخوردار بود تولید یک نماهنگ جدید با موضوع محور مقاومت در قالب نماهنگ ۲ زبانه عربی و فارسی است که در آن مضامین جبهه مقاومت و قدردانی از رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، عراق، یمن و فلسطین اشغالی مورد توجه است. مضامینی چون «لبنانی قوت ما»، «عراق افتخار ما»، «ایرانی ارتش ما»، «یمن عهد ما»، «غزه صبر ما»، «ای صهیونیست‌ها ما مقاومت هستیم، ما انتقام جویانیم» که تلاش شده در قالبی متفاوت برای مخاطبان ارایه شود.

این خواننده آثار انقلابی بیان کرد: البته پیش از این قرار بود ما درباره «عملیات وعده صادق» نماهنگی را تولید کنیم اما چون می‌خواستیم تمام تلاش و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت در دنیا پیش روی مخاطبان قرار گیرد، فضای گسترده‌تری را طراح کردیم. در این چارچوب قسمت اول نماهنگ درباره مظلومیت مردم غزه، قسمت دوم درباره قدرت جبهه مقاومت و قسمت سوم در راستای قدردانی از شهدای گرانقدر جبهه مقاومت است که دربرگیرنده تفاوت‌هایی هم هست.

کد خبر 6091187 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)