Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@19:34:42 GMT

نامه محرمانه نکونام روی میز آذری!

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۰۰۴۹

نامه محرمانه نکونام روی میز آذری!

برای آغاز نقل و انتقالات در فولاد، کادرفنی فصل قبل این تیم که قرار است در لیگ بیستم نیز در این تیم به فعالیت خود ادامه دهند، لیست خروجی های فولاد را در اختیار مدیرعامل این باشگاه قرار داده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جواد نکونام قبل بازی با تراکتور سازی جلسه مهم با سعید آذری مدیر عامل فولاد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه بیشتر در باره تقویت این تیم صحبت شد. گفته می شود نکونام لیست محرمانه و بازیکنان مازاد  و  هم این طور بازیکنان جدید که قرار است برای فصل جدید در این تیم حضور داشته باشند به مدیر عامل فولادتحویل داده شد .

شنیده می شود نکونام از بازیکنان فعلی نام 6 بازیکن. را در لیست سیاه قرار داده است.گفته می شود فولادی‌ها برای تقویت تیم خود برای آسیا به دنبال بازیکنان درجه یک و مطرح کشور هستند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد نکونام سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!