Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب الله لبنان امروز یکشنبه در سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی با بیان این که جنگ یمن ، جنگی آمریکایی است، کفت: ما مخالفت قاطع خود را با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنیم حتی اگر همه جهان این رژیم را به رسمیت بشناسند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از الکیادین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در این سخنان ضمن تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی گفت: هرگاه باطل حاکم شود و حق غریب و بلکه متهم شود آن جاست که از همه مومنین و آزادگان توقع می رود که دست به اعتراض بزنند؛ اعتراضی که ممکن است تا پای شهادت هم بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که ملت های منطقه خواهان زندگی آزادانه و عزتمندانه در کشورهایشان با همه منابع و ثروتهای ملی هستند و می خواهند در کشوری با حاکمیت که مقابل هژمونی آمریکا و غارت منابعشان می ایستد زندگی کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: ما ملتی عاشورایی هستیم و هیچگاه زیر بار ظلم و خواسته  های ظالمانه نمی رویم. ما کنار مبارزان و مجاهدان با اشغالگری در فلسطین، قدس و لبنان و هر سرزمین عربی اشغال شده ای می مانیم.

نصر الله خاطر نشان کرد: ما مخالفت قاطع خود را با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنیم حتی اگر همه جهان این رژیم را به رسمیت بشناسند.

وی تاکید کرد ما با همه اشکال عادی سازی روابط با اسرائیل مخالفیم و بار دیگر بر موضعمان در مخالفت و محکومیت موضع رهبران امارات و تصمیماتشان در این باره تاکید میکنیم."اسرائیل" حتی آبروی مقامات امارات را هم حفظ نکرد.

نصرالله خاطر نشان کرد: محور مقاومت نماد حق علیه باطلی است که نماینده آن آمریکاست و یکی از شاخص های مهم در قدرت محور مقاومت رویارویی با جنگ جهانی که سال ها پیش آغاز شده و پیروزی در این جنگ است.

وی به جنگ یمن هم اشاره کرد و گفت: جنگ یمن ، جنگی آمریکایی است و امارات و عربستان ابزاری هستند که خواسته های آمریکا و تصمیماتش را اجرا میکنند.

دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص اوضاع سیاسی در کشورش نیز گفت: امیدواریم فراکسیون های سیاسی در پارلمان لبنان موفق شوند نامزدی را برای نخست وزیری معرفی کنند. آرزو و خواسته ما همیشه این است که دولت خواسته های مردم ما را شنیده و آنها اجرایی کند و لذا به تلاش برای خروج کشور از بحران خلأ دولت که همواره نسبت به آن هشدار دادیم کمک میکنیم. ما از انجام اصلاحات و تلاش برای آن تا هرجایی که ممکن باشد حمایت می کنیم.باید سازوکارهای روشنی برای مشخص شدن خواسته های مردم لبنان ، در تظاهرات، همه پرسی یا انتخابات اتخاذ شود.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سید حسن نصرالله اسرائیل دبیرکل حزب الله لبنان جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست

متاسفانه طی سال‌ها و دهه اخیر، بعد از رها شدن فضای مجازی و رشد قارچ‌گونه‌ی کانال‌ها و صفحات وطن‌فروش رفته‌رفته مخاطب با این سوال رو به رو شد که آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و مرگ فرستادن بر آنها کار درستی بوده است؟

پاسخ این سوال را در روزهای اخیر، براندازها با زبان بی‌زبانی داده‌اند: وقتی دانشگاه‌های غرب مرگ بر بچه‌کش و حامیانش سر می‌دهند یعنی هیچ بعید نیست، تصمیم‌سازهایی در جهان غرب در آینده بالا‌نشین شوند که مسائل را از زاویه نگاه جمهوری اسلامی و مردم ایران می‌بینند.

در واقع شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا طی ۴۵ سال و آتش‌زدنِ پرچم‌ها جرقه‌ای بود که زده شد تا این آتش بالاخره شعله‌ور شد. و حالا جواب داده و پژواک این صدا نه از کشورهای مسلمان که از پایتخت‌های غربی به گوش جهانیان می‌رسد.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان