Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین خانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله ملزومات بهداشتی از محل عواید موقوفات ویژه ماه محرم به منظور حفظ پروتکل‌های بهداشتی و سلامت عزاداران حسینی بین هیات‌های مذهبی توزیع شده است.
وی ادامه داد: افزون بر ۹۰ درصد موقوفات شهرستان داورزن مرتبط با ماه محرم است که درآمد این موقوفات صرف برگزاری مراسم عزاداری، اطعام سوگواران، آیین تعزیه‌خوانی و نخل‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره اوقاف و امور خیریه داورزن گفت: به علت شرایط ویروس کرونا مراسم سوگواره بصیرت عاشورایی فقط در مقبره امامزادگان سیدحسین و سید اسماعیل (ع) بهمن آباد داورزن برگزار شد.
شهرستان داورزن  در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد دارای ۲۵ بقعه متبرکه و ۸۷۲ موقوفه است.

برچسب‌ها ماسک ماه محرم هیأت عزاداری داورزن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک ماه محرم هیأت عزاداری داورزن ماسک ماه محرم هیأت عزاداری داورزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد

مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به عملکرد‌های بسیار خوب در مستندسازی و صدور اسناد کاداستری موقوفات در یزد اظهار داشت: با تداوم همکاری‌های ادارات ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه، در حال گره‌گشایی از مشکلات ثبتی موقوفات استان یزد هستیم.

وی افزود: البته با توجه به اینکه موقوفات همواره مورد تجاوز زمین خواران قرار دارد، تلاش می‌کنیم ضمن حفظ و محافظت از این سنت حسنه، علاوه بر رضایت خداوند و واقفین، در افزایش ارزش افزوده این اراضی و املاک در نتیجه هویت بخشی و صدور اسناد آنها جدی‌تر عمل کنیم.

به گفته اقبال، در فروردین ماه و هفته اول اردیبهشت امسال بیش از ۳۰۰ فقره سند موقوفات در استان صادر شده است.

عضو شورای قضایی استان یزد با اشاره به وجود ۲۴ هزار و ۵۰۰ موقوفه بدون سند داریم، افزود: حل مشکل این موقوفات، نیازمند یک کار جهادی فارغ از وظایف تکلیفی سازمانی است که سعی می‌کنیم با تدوین برنامه‌های تکلیفی سالانه، از وظایف خود جلوتر حرکت کنیم.

اقبال تأکید کرد: باید تلاش کنیم با اقدامات جهادی و انقلابی در راستای صدور اسناد موقوفات به صورت ویژه گام برداریم که در این خصوص فعالیت‌های قابل تقدیری در واحد‌های ثبتی در خصوص مستندسازی و صدور برخی اماکن خاص و مهم مذهبی و موقوفات شاخص انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد