Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد سادات روز یکشنبه در آیین عزاداری روز عاشورا در یادمان شهدای سنندج اظهار داشت: امروز در گوشه گوشه جهان شاهد عزاداری برای امام حسین‌ (ع) در میان اقوام و ملیت‌های مختلف هستیم که نشان‌دهنده نفوذ و گسترش فرهنگ سید الشهدا (ع) است.

وی با تاکید بر اینکه مشیت الهی بر این قرار گرفته که مرام امام حسین‌(ع) پایدار بماند، افزود: دشمنان دین تلاش می‌کنند این چراغ را خاموش کند اما روز به روز این مکتب جاودانه‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سادات یادآور شد: حق پایدار و باطل از بین رفتنی است و هرچیزی منسوب به ذات احدیت باشد ماندنی است به همین دلیل مکتب سید الشهدا بعد یک هزار و ۴۰۰ سال همچنان پایدار مانده است.

وی با بیان اینکه مکتب امام حسین (ع) روز بروز گسترده‌تر می‌شود، اضافه کرد: اهل سنت هم اگر بیشتر از اهل تشیع به امام حسین ا(ع) نداشته باشند کمتر از آنها به سالار شهدا ارادت ندارند.

حجت الاسلام سادات گفت: خداوند اگر خیر بنده‌ای را اراده کند محبت اهل بیت را در دل او جای می‌دهد بنابراین باید ارزش و قدر این فرصت عزاداری برای امام حسین (ع) را بدانیم.

وی تاکید کرد: باید نیت‌ها را خالص کنیم چون امام حسین (ع) خالص قیام کرد و خداوند هم برای همین خلوص نیت او را در تاریخ جاودانه و ماندگار ساخت.

مراسم عزاداری روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، برخی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در کنار یادمان شهدا در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در سنندج برگزار شد و نماز ظهر عاشورا هم به امامت آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان اقامه شد.

برچسب‌ها کردستان ماه محرم عاشورای حسینی هیأت عزاداری شهدای گمنام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان ماه محرم عاشورای حسینی هیأت عزاداری شهدای گمنام کردستان ماه محرم عاشورای حسینی هیأت عزاداری شهدای گمنام امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردباری ویژگی مکتب امام صادق(ع) است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی علی عین الکمال بعد از ظهر شنبه در در جمع عزاداران و سوگواران شهادت صادق آل محمد (ع) در جوار آستان مقدس امامزاده سید محمد دیباج بیان کرد: حلم و بردباری امام جعفر صادق (ع) به عنوان درس بزرگ برای شیعیان محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز جامعه ما به حلم و بردباری فراوان نیاز دارد که به عنوان یک فرهنگ ترویج و گسترش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: کانون خانواده‌ها باید نشأت گرفته از حلم و بردباری باشد زیرا دشمنان برای برهم زدن کانون گرم خانواده‌ها از هجمه فراوان استفاده می‌کنند.

عین الکمال با بیان اینکه مکتب بس عظیم امام جعفر صادق (ع) برای همه شیعیان درس آموز است، تاکید کرد: باید از دانشگاه درس اخلاق و مهربانی این امام عزیز، توشه‌ای داشته باشیم.

کد خبر 6096504

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • مراسم شهادت امام صادق (ع) در مشهد + فیلم 
  • بردباری ویژگی مکتب امام صادق(ع) است
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)