Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - احتمالا در پاییز امسال گلکسی Z Fold جایگزین گلکسی نوت خواهد شد. سری گلکسی نوت سال‌هاست به عنوان پرچمدار فصل پاییز سامسونگ عرضه شده است، ولی بر اساس گزارشی جدید که وبسایت The Elec منتشر کرده به نظر می‌رسد که سامسونگ احتمالا قصد دارد از سال آینده تولید سری نوت را متوقف کند. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، قاعدتا S-Pen (ابزار مکملی که گلکسی نوت به خاطر آن با این نام شناخته می‌شود) به سری اصلی گلکسی S راه می‌یابد، یعنی با ادغام سری نوت و سری اس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا به نقل از اسلش‌گیر، در این گزارش آمده است که احتمالا در پاییز امسال گلکسی Z Fold جایگزین گلکسی نوت خواهد شد. این می‌تواند یک ریسک برای سامسونگ باشد چرا که با اینکه گلکسی نوت به نامی جاافتاده در میان کاربران اندرویدی تبدیل شده است، ولی گلکسی زد فولد زمان زیادی برای شناخته شدن نداشته است.
 
با این وجود، غیر منتشره نیست که اینگونه تصور کنیم که سامسونگ می‌تواند سری گلکسی اس و گلکسی نوت را ادغام کند. در طی این سال‌ها، پرچمدارهای گلکسی اس و نوت به تدریج بیش از پیش شبیه یکدیگر شده‌اند. همانگونه که Elec در گزارش خود ذکر نموده است، گلکسی S20+ با یک نمایشگر 6.7 اینچی همانند گلکسی نوت 20 عرضه می‌شود، و سایز نمایشگر گلکسی S20 Ultra دقیقا مانند گلکسی نوت 20 اولترا 6.9 اینچ است.
  
از اینرو، این روزها سامسونگ، با تفاوت اندکی بین گوشیهای سری اس و سری نوت، می‌تواند گلکسی S20 Ultra را به یک S-Pen مجهز نموده و آن را به عنوان نوعی جانشین گلکسی نوت عرضه نماید و به تلاش خود برای تبدیل کردن گلکسی زد فولد به پرچمدار پاییزی خود متمرکز شود.
 
باید منتظر ماند و دید که چه خواهد شد، ولی اگر گوشی گلکسی اس فوق پیشرفته سال آینده (که بر طبق گزارش The Elec احتمالا گلکسی S21 Ultra نام خواهد داشت) با یک S-Pen عرضه شود، این می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که سامسونگ قصد دارد تا سری گلکسی نوت را حذف کند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گلکسی S21 سامسونگ گلکسی S21 گوشی هوشمند تلفن همراه گلکسی نوت سری گلکسی گلکسی S

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مگس دم‌عقربی، احتمالا عجیب ترینِ خانواده مگس ها!

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد
  • (عکس) مگس دم‌عقربی، احتمالا عجیب ترینِ خانواده مگس ها!
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!