Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:14:45 GMT

تیم‌های ترکیه‌ای به دنبال جذب مجید حسینی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۱۰۱۶

تیم‌های ترکیه‌ای به دنبال جذب مجید حسینی

برخی تیم‌های سوپرلیگ ترکیه به دنبال جذب مجید حسینی هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از 61saat ترکیه، هدف ترابزون‌اسپور این است که با مجید حسینی، مدافع 24 ساله ایرانی در نقل‌وانتقال‌های تابستانی قطع همکاری کند و به تیم دیگری بفروشد. طبق اخبار رسیده برخی تیم‌های سوپرلیگ ترکیه برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید حسینی 57 بازی در ترکیب تیم ترابزون‌اسپور انجام داد که حاصل آن 2 گل و یک پاس گل بوده است. این بازیکن فصل گذشته قراردادش را تا سال 2021 با ترابزون‌اسپور تمدید کرد.

در این میان سامپدوریای ایتالیا هم برای جذب مجید حسینی اقدام کرد اما هنوز طرفین به توافقی نرسیدند. ترابزون‌اسپور با فروش مجید حسینی می‌خواهد بازیکن خط دفاعی چلسی را جذب کند.

مدافعان چلسی گزینه جایگزینی مجید حسینی در ترابزون‌اسپور

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال ترابزون‌اسپور سید مجید حسینی بیشتر بخوانید... مجید حسینی و ۷ بازیکن دیگر در فهرست نهایی انتقال‌های تابستانی ترابزون‌‌اسپور قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مجید حسینی و ۷ بازیکن دیگر در فهرست نهایی انتقال‌های تابستانی ترابزون‌‌اسپور واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال ترابزون‌اسپور سید مجید حسینی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ تلاش یوونتوس برای تحقق رؤیای هم‌تیمی شدن مسی و رونالدو/ بارسلونا با تیم حقوقی لئو قطع همکاری کرد ۲ رحمتی سرمربی شهر خودرو شد ۳ طارمی در آستانه عقد قرارداد ۴ ساله با پورتو ۴ رقابت دایی با مهاجم عمانی برای کسب جایزه بهترین گل تاریخ جام ملت‌های آسیا ۵ بسته پیشنهادی منچسترسیتی به بارسلونا برای جذب مسی ۶ یوونتوس با اولین بازیکن آمریکایی تاریخش قرارداد بست ۷ برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با حضور تماشاگران در قطر ۸ پرونده زلاتکو و ایگور در فیفا بسته شد/ تداوم خطر محرومیت از جانب شکایت برانکو مهمترین اخبار ورزشی مقداری فوتبال بین تبلیغات عجیب و داد‌زن‌های اضافی/ از فرصت، تهدید بساز! پرونده زلاتکو و ایگور در فیفا بسته شد/ تداوم خطر محرومیت از جانب شکایت برانکو رحمتی سرمربی شهر خودرو شد میراسماعیلی: یک سوم پول فوتبال در رشته‌های دیگر خرج شود، دستاوردها درخشان‌ خواهد شد/ روبه‌روی فدراسیون جهانی جودو نیستیم مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله: «هیهات من الذلة» پیام عاشورای حسینی(ع) است/ در کنار همه مبارزان علیه اشغالگرى مى‌مانیم شروع آیین حماسی «رکظه طویرج » در کربلای معلی حرم مطهر رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند تدبیرهای مبارزاتی امام حسین(ع) در روز عاشورا/ چرا حضرت اباعبدالله(ع) یاران خود را تک‌به‌تک به میدان می‌فرستادند؟ روحانی:‌ اقدامات لازم برای تهیه و آزمایش واکسن کرونا در داخل کشور انجام شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال ترابزون اسپور سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون اسپور سید مجید حسینی ترابزون اسپور مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه پس از صعود آلومینیوم اراک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و طی روزهای اخیر بحث انتقال مهدی لیموچی به یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح شده، اظهار کرد: لیموچی با آلومینیوم قرارداد دو ساله دارد و مجتبی حسینی سرمربی تیم که استاد این بازیکن بوده از او رضایت کامل دارد. او یکی از بهترین بازیکنان ماست و در آینده نسبت به صرف و صلاح باشگاه در مورد این بازیکن تصمیم‌گیری می‌کنیم. الان زود است که بخواهیم درباره نقل و انتقالات بازیکنی صحبت کنیم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه تیمش در جام حذفی قرعه خوبی به دست آورده و با تیم چادرملوی اردکان که در لیگ دسته اول حضور دارد بازی می‌کند، تصریح کرد: اتفاقاً سخت‌ترین قرعه جام حذفی به ما خورده است. تیم‌هایی که از لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر در مسابقات جام حذفی خود را به مراحل بالا می‌رسانند انگیزه بسیار بالایی دارند و حریف ما تنها تیم غیر لیگ برتری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است. چادرملو توان مضاعفی می‌گذارد و ۱۱ بازیکن این تیم ۲۲ بازیکن می‌شوند. قطعاً مجتبی حسینی به شاگردانش خواهد گفت که در خواب غفلت برتری بر پرسپولیس نمانید. با تیمی بازی داریم که احتمال دارد فصل بعد در لیگ برتر باشد و می‌آید تا ما را غافلگیر کند.

رجاییان در خصوص اینکه بابت انتقال میلاد فخرالدینی به استقلال، باشگاه آلومینیوم مطالباتی معوقه دارد، گفت: طرف حساب ما فخرالدینی است و با باشگاه استقلال کاری نداریم. چک‌های فخرالدینی پیش ماست، چک اول او پاس شده و بخش دیگری باقی مانده است. موعد چک دوم او هنوز نرسیده ولی نزدیک است. البته باشگاه استقلالِ خلیج فارس پولدار شده و زیرنظر این هولدینگ است. مشکلی برای پرداخت به وجود نخواهد آمد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه قرارداد مجتبی حسینی سرمربی تیم تمدید می‌شود، گفت: قرارداد حسینی تمدید شده است. او قرارداد ۳ ساله‌ای با باشگاه آلومینیوم دارد.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!