Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@13:50:26 GMT

چند گروه جدید مشمول وام ودیعه مسکن می‌شوند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۱۱۶۶

چند گروه جدید مشمول وام ودیعه مسکن می‌شوند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمود محمودزاده در خصوص جدیدترین وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران اظهار کرد: بر اساس مصوبه پس از ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن امتیاز بندی شدند و به‌عنوان نمونه مستأجر کارگر دارای 3 فرزند و تحت پوشش نهادهای حمایتی بالاترین امتیاز را دارد.

وی با بیان این‌که برخی متقاضیان دو امتیاز ویک امتیاز دارند، افزود: امتیازبندی متقاضیان وام ودیعه انجام شده و تاکنون وام 130 پرونده پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که هیچ مشکلی در پروسه دریافت وام ودیعه برای مستأجران وجود ندارد و سرعت اجرای این برنامه مناسب است، تصریح کرد: هفته جاری گروه‌های جدید مشمول دریافت وام ودیعه مسکن خواهند شد که اطلاع‌رسانی‌‌های لازم در این‌باره انجام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی  با اعلام این‌که پرونده بیش از 200 هزار  مقاضی وام ودیعه مسکن آماده ارسال به سیستم بانکی است که به زودی این کار را انجام خواهیم داد، گفت: مطابق مصوبه مستأجران به صورت گروه، گروه به بانک معرفی می‌شوند.

محمودزاده با اشاره به این‌که پرونده حدود 50 هزار نفر در کارتابل بانک‌هاست، اضافه کرد: پیش بینی می‌کنیم در این مرحله به حدود 700 هزار مستأجر وام‌های 15 تا 50 میلیون تومانی ودیعه پرداخت شود.

پربیننده ترین فرصت دو هفته‌ای برای مالکان بیش از یک خانه وزیر راه مخالف ارائه آمار مسکن است ارسال ۱.۵میلیون پیامک برای مالکان خانه‌های خالی/ تکلیف مالیات خانه‌های به نام کودکان چیست؟ تغییرات در قوانین صدور پروانه‌های ساختمانی گرانی و کمبود زمین؛ عامل فقر پارکینگ در بافت‌های فرسوده نوسازی شده/ گرانی مصالح بیشتر از کرونا به صنعت ساختمان‌سازی ضربه زده است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمود محمودزاده مسکن وام بانکی بازار مسکن تسهیلات مسکن وام ودیعه مسکن محمود محمودزاده ثبت نام وام ودیعه مسکن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت وام ودیعه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی کشور، ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعاً به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی می‌شود.

کد خبر 6099662 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • جزییات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد