Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@23:23:51 GMT

گومیس؛ شیر با یال و دم عامل خوشبختی الهلال عربستان!

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۱۲۶۴

گومیس؛ شیر با یال و دم عامل خوشبختی الهلال عربستان!

گومیس، مهاجم فرانسوی الهلالی ها با هت تریک در دیدار با الحازم موفق قهرمانی تیمش را قطعی کند

گومیس، شیر معروف عربستانی ها در بازی بیست و هشتم نیز گل کاشت و توانست با هت تریک خود، قهرمانی آبی پوشان در لیگ حرفه ای عربستان را دئ فته پیش از پایان بازی ها قطعی کرد.

به گزارش طرفداری، مهاجم فرانسوی الهلالی ها یکی از اضلاع هجومی این تیم در لیگ حرفه ای عربستان بود که توانست به بهترین نحو وظیف خود را به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بافتیمبی گومیس، مهاجم فرانسوی الهلالی ها با سه گلی در بازی برابر الحازم به ثمر رساند موفق شد تعداد گل های خود را در لیگ فعلی به عدد 24 رساند.

با این تعداد گلی که گومیس به ثمر رساند توانست خود را به رده دوم جدول بهترین گلزنان لیگ قرار دهد. او برای رسیدن به عنوان آقای گلی باید در رقابت با عبدالرزاق حمدلله، مهاجم مراکشی النصر پیروز شود. بازیکنی که تا کنون موفق شده 27 بار دروازه رقبا را باز کند. درباره گومیس باید به این نکته هم اشاره کرد دو هفت تا پایان بازی های لیگ حرفه ای عربستان باقی مانده است و مهاجم عربستانی ها به دنبال این است تا اختلاف 3 گله خود با مهاجم النصر ار از بین ببرد.

گومیس البته به جز گل هایی که به ثمر رساند توانست 4 پاس گل نیز برای سایر بازیکنان تیمش مهیا کند تا نشان دهد در گلسازی هم برای عربستانی ها مفید است. شیر فرانسوی الهلالی ها با این تعداد گل و آمادگی کامل خود، خط و نشان برای مدافعان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا  کشید چرا که تا چندی دیگر الهلالی ها نیز باید در لیگ قهرمانان حضور پیدا کند.

پس از گومیس، کارلوس ادواردو، مهاجم برزیلی الهلالی ها دومین گلزن تیم عربستای محسوب می شود. او تا کنون توانسته 12 بار برای آبی پوشان گلزنی کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرانسوی الهلالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رونالدو برای الهلال

به گزارش قدس آنلاین، در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید. النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

دیگر خبرها

  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • سوپرگل باورنکردنی شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش | ویدئو
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال