Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه این وزارتخانه نقش بازدارنده ندارد، گفت: از مسافرانی که به مازندران سفر کرده‌اند گلایه داریم.

به گزارش ایسنا، قاسم جان‌بابایی در بازدید از مراکز درمانی مازندران، با نگرانی از افزایش سفر‌ها به این استان، گفت: از تمامی مردمی که در این تعطیلات به مازندران سفر کردند گلایه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ما نگران افزایش آمار‌های ابتلا به کرونا پس از این سفر‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: کادر درمانی با تمام توان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند، اما با بی توجهی عده‌ای از مردم، آن‌ها هم خسته می‌شوند.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به همراهی هیات‌ها و گروه‌های مذهبی در محرم، گفت: از تمام هیئت‌های مذهبی که به طور دقیق شرایط بهداشتی را رعایت می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

جانبابایی تاکید کرد: باید برای افرادی که پروتکل‌ها رو رعایت نمی‌کنند و مسافرت انجام می‌دهند، مداخلات جدی‌تری صورت بگیرد.

وی افزود: وزارت بهداشت نقش بازدارنده ندارد و سایر حوزه‌ها باید محدودیت ایجاد کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: معاون وزیر بهداشت سفر استانی مازندران انتشار ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د

معاون هواشناسی مازندران با بیان اینکه هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د، گفت: موج بارندگی‌ها بارش باران اواخر هفته هم ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اظهار داشت: شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی‌ها را در دونا نوشهر و تلوک قائم شهر داشتیم که 16 میلیمتر در ایستگاه‌های هواشناسی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی به تدریج از میزان ناپایداری‌ها در مازندران کاسته شده افزود: مجددا برای فردا افزایش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: در روز دوشنبه هوا نسبتا گرم خواهد بود اما در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، وزش باد پیش بینی می‌شود به گونه‌ای که در ارتفاعات رگبار‌های پراکنده را خواهیم داشت.

معاون هواشناسی مازندران بیان کرد: در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه با کاهش دما، مجددا بارش‌های پراکنده را در استان پیش بینی می‌کنیم.

وی بیان کرد: در چهارشنبه و روز پنجشنبه بارندگی‌ها در استان بیشتر خواهد شد و در همه مناطق استان سامانه بارندگی پیش بینی می‌شود.

معاون هواشناسی گفت: دریای خزر هم با موج بارشی مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

وی درباره گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روزی که گذشت گفت: دیروز در بندرامیرآباد و گلوگاه با دمای 27 درجه گرم‌ترین نقطه را داشتیم و دلیر چالوس با 6 درجه بالای صفر سردترین نقطه استان گزارش شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد