Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – آئین‌های با شکوه عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و ۷۲ یار وفادار ایشان علی‌رغم شرایط کرونایی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مردم ارادتمند به خاندان نبوت در قالب 20 هیئت با کسب مجوز از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم، آئین‌های عزاداری را با رعایت دقیق فاصله‌گذاری اجتماعی و پایبندی به پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان قشم و رئیس اداره تبلیغات اسلامی به‌طور مستمر بر نحوه برگزاری مراسم‌های عزاداری در هیئت‌های دارای مجوز نظارت می‌کردند تا مشکلی برای عزاداران به هرماه نداشته باشد.

اقامه نماز ظهر عاشورا در ارومیه به روایت تصویرنماز ظهر عاشورا در کرج برگزار شد+تصاویرنماز ظهر عاشورا در استان علوی تبار مازندران اقامه شد

برگزاری سخنرانی توسط وعاظ، مداحی مداحان اهل بین عصمت و طهارت (ع) و سینه‌زنی و زنجیرزنی عاشقان امام حسین (ع) در جزیره قشم با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی نشان از نظم و ترتیب آئین‌های عزاداری در این منطقه داشت.

توزیع غذاهای نذری با رعایت کامل مسائل بهداشتی هم در این ایام مورد توجه قرار داشت و با لطف حضرت حق مراسم دهه اول ماه محرم تا روز عاشورا در این جزیره به نحو شایسته برگزار شد.

طبق تصمیم قبلی ستاد ستاد مبارزه با کرونا و اطلاعیه چند روز گذشته دفتر امام جمعه شهرستان قشم و با توجه به پیشگیری از شیوع کرونا و قرار داشتن شهرستان قشم در وضعیت قرمز، امروز نماز ظهر عاشورا برگزار نشد.

انتهای پیام/7558/س

R7558/P/S6,1433/CT1 بیشتر بخوانید... نماز ظهر عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلستان برپا شد + تصاویر امام جمعه همدان: اباعبدالله(ع) اسوه و الگوی انبیاء و اولیای الهی در مقاومت است عزاداری پرشور مشهدی‌ها در میدان شهدا + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماز ظهر عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلستان برپا شد + تصاویر امام جمعه همدان: اباعبدالله(ع) اسوه و الگوی انبیاء و اولیای الهی در مقاومت است عزاداری پرشور مشهدی‌ها در میدان شهدا + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حرم مطهر رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند ۲ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۳ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم ۴ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۵ کرمانشاه| وقتی هر خانه یک حسینیه برای عزای سیدالشهدا است + عکس ۶ طنین نوای الدخیل یا ابالفضل(ع) در دارالعباس اردبیل/ نمایش شور و شعور حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسوعای حسینی + فیلم ۷ شهید مدافع سلامت «دکتر کیانفر»؛ متخصصی که عاشق حضرت عباس(ع) بود/ خواهش مادر شهید از مردم برای مراقبت از خود+ فیلم ۸ نماهنگ؛ خطبه‌خوانی شب عاشورا در حرم رضوی + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر گزارش ویدئویی| فصل عاشقی گردان علی‌بن ابیطالب(ع) در سرزمین نور/ از جبهه‌ها تا کربلا با "یا حسین" + فیلم خوزستان| ایستگاه صلواتی از جنس عشق/من از کودکی عاشق امام حسین(ع) بودم + فیلم نماهنگ؛ خطبه‌خوانی شب عاشورا در حرم رضوی + فیلم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر سید حسن نصرالله: «هیهات من الذلة» پیام عاشورای حسینی(ع) است/ در کنار همه مبارزان علیه اشغالگرى مى‌مانیم شروع آیین حماسی «رکظه طویرج » در کربلای معلی تکرار/ همتی: افزایش‌ موقتی نرخ تورم کنترل شد/ تحریم‌ها نفس پایانی را می‌کشد تدبیرهای مبارزاتی امام حسین(ع) در روز عاشورا/ چرا حضرت اباعبدالله(ع) یاران خود را تک‌به‌تک به میدان می‌فرستادند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی نماز ظهر عاشورا اباعبدالله ع شهرستان قشم امام جمعه برگزار شد امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد