Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:22:40 GMT

قم سیاه پوش عاشورای حسینی است/گوشه گوشه شهر غرق در عشق حسین(ع)

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۱۵۸۷

قم سیاه پوش عاشورای حسینی است/گوشه گوشه شهر غرق در عشق حسین(ع)

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها_ شهر مقدس قم همزمان با عاشورای حسینی غرق در ماتم و عزاست و حرم کریمه اهل بیت(س) در عزای حضرت اباعبدالله(ع) به سوگ نشسته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، شهر مقدس قم همزمان با عاشورای حسینی غرق در ماتم و عزاست و حرم کریمه اهل بیت(س) در عزای امام حسین(ع) به سوگ نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر کریمه اهل‌بیت(س) سیاه‌پوش شده است، از هر کوچه و برزن که می‌گذری بیرق‌های سیاهی دیدگانت را جلا می‌دهد که به یاد سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران باوفایش بر درودیوار برافراشته شده است.

حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به‌عنوان کانون برگزاری مراسم  عزاداری یکپارچه سیاه‌پوش شده و غرق در ماتم و عزا است، مراسم عزاداری دهه دوم ماه محرم از امشب در حرم حضرت معصومه(س) برگزار میشود.

اجتماع عظیم عزاداران حسینی کهگیلویه و بویراحمد در روز عاشورا به روایت تصاویرعزاداری مردم ارومیه در عاشورای حسینی به روایت تصاویربرگزاری مراسم ظهر عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زاهدان به روایت تصاویر

با توجه به بیماری کرونا‌، روضه‌های خانگی امسال رونق بیشتری دارد که سخنرانان و مداحان در این برنامه عزاداری با خطابه و مدیحه‌سرایی درباره نهضت عاشورا و شجاعت اباعبدالله(ع) را برای سوگواران بیان کردند.

هم‌اکنون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) پذیرای گروه کثیری از زائران و شهروندان عزادار قم است، مسجد مقدس جمکران نیز مملو از زائرانی است که از سراسر کشور به این مکان مقدس آمدند تا با شرکت در مراسم سوگواری این مصیبت را به امام عصر(عج) تسلیت بگویند.

انتهای پیام/452/ی

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... برگزاری مراسم شب عاشورای حسینی در هیئت هنر و رسانه قم به روایت تصویر امام جمعه قزوین: همراهی با ولایت امام حسین(ع) معروف بزرگ است/لقمه حرام ریشه تمام منکرهاست قم| وزیر آموزش و پرورش در مراسم عزاداری هیئت بیت العباس(ع) حضور پیدا کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برگزاری مراسم شب عاشورای حسینی در هیئت هنر و رسانه قم به روایت تصویر امام جمعه قزوین: همراهی با ولایت امام حسین(ع) معروف بزرگ است/لقمه حرام ریشه تمام منکرهاست قم| وزیر آموزش و پرورش در مراسم عزاداری هیئت بیت العباس(ع) حضور پیدا کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حرم مطهر رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند ۲ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۳ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم ۴ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۵ کرمانشاه| وقتی هر خانه یک حسینیه برای عزای سیدالشهدا است + عکس ۶ طنین نوای الدخیل یا ابالفضل(ع) در دارالعباس اردبیل/ نمایش شور و شعور حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسوعای حسینی + فیلم ۷ شهید مدافع سلامت «دکتر کیانفر»؛ متخصصی که عاشق حضرت عباس(ع) بود/ خواهش مادر شهید از مردم برای مراقبت از خود+ فیلم ۸ نماهنگ؛ خطبه‌خوانی شب عاشورا در حرم رضوی + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر گزارش ویدئویی| فصل عاشقی گردان علی‌بن ابیطالب(ع) در سرزمین نور/ از جبهه‌ها تا کربلا با "یا حسین" + فیلم خوزستان| ایستگاه صلواتی از جنس عشق/من از کودکی عاشق امام حسین(ع) بودم + فیلم نماهنگ؛ خطبه‌خوانی شب عاشورا در حرم رضوی + فیلم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر سید حسن نصرالله: «هیهات من الذلة» پیام عاشورای حسینی(ع) است/ در کنار همه مبارزان علیه اشغالگرى مى‌مانیم شروع آیین حماسی «رکظه طویرج » در کربلای معلی تکرار/ همتی: افزایش‌ موقتی نرخ تورم کنترل شد/ تحریم‌ها نفس پایانی را می‌کشد تدبیرهای مبارزاتی امام حسین(ع) در روز عاشورا/ چرا حضرت اباعبدالله(ع) یاران خود را تک‌به‌تک به میدان می‌فرستادند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریمه اهل بیت س عاشورای حسینی امام حسین ع شب عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!

به گزارش همشهری‌آنلاین کریستیانو رونالدو یک هت‌تریک دیگر به کوله‌بار هت‌تریک‌هایش اضافه کرد و فاصله‌اش را با ۹۰۰‌گل رسمی در دوران حرفه‌ای به ۱۰گل کاهش داد. در پیروزی ۶بر صفر النصر مقابل الوحده تعداد گل‌های کریس رونالدو به عدد۸۹۰ رسید. او درباره احتمال رسیدن به گل شماره۹۰۰ گفته است: «من همیشه می‌گویم، اعداد به‌طور طبیعی به‌دنبالم می‌آیند، بنابراین من اعداد را دنبال نمی‌کنم، آنها می‌آیند.» بازی بعدی او با النصر پنجشنبه همین هفته در ورزشگاه الاول پارک مقابل الخدود است. احتمالا گل‌های بعدی هم در راه خواهند بود.

این یک هت‌تریک کامل بود؛ یک گل با پای راست، یک گل با چپ و یکی با سر. این دومین باری بود که او موفق می‌شد هت‌تریک کامل انجام دهد. مسی این کار را تاکنون انجام نداده است.

این شصت‌وششمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای رونالدو بود؛ ۳هت‌تریک در منچستریونایتد، ۴۴بار در رئال‌مادرید، ۳بار در یوونتوس، ۶تا در النصر و ۱۰بار در تیم ملی پرتغال.

تعداد هت‌تریک‌های کریستیانو ۵۵تا، پوکرها (۴گل در یک مسابقه) ۹تا، گلات‌ها (۵گل در یک بازی) ۲تا.

رونالدو طی ۷‌بازی اخیرش و در ۳۹سالگی، ۳بار هت‌تریک کرده است. نکته اینکه مسی در ۴سال اخیر با پیراهن تیم‌های باشگاهی یک‌بار هم موفق به انجام این کار نشده.

او در تمام رقابت‌های این فصل در ۵۲‌بازی موفق شده ۵۲گل به ثمر برساند.

کریستیانو رونالدو به چهارمین بازیکن خارجی تبدیل شد که بیش از ۵۰گل با پیراهن النصر در تمام رقابت‌ها به ثمر می‌رساند.

آمار کریستیانو رونالدو در النصر؛ ۶۵‌بازی، ۵۹گل و ۱۴پاس‌گل.

برترین گلزنان فصل ۲۴-۲۰۲۳؛ رونالدو (۵۲)، امباپه (۴۹) و هری کین (۴۸).

رونالدو اختلاف گل‌هایش را با میتروویچ به ۱۰تا افزایش داد؛ ۳۲گل در برابر ۲۲گل. در جدول پاس‌گل هم فقط ریاض محرز (۱۱) از رونالدو (۱۰) بیشتر پاس گل داده.

با ۲ گل دیگر، رکورد بیشترین تعداد گل در یک فصل لیگ عربستان هم به رونالدو خواهد رسید.

رونالدو در این فصل در به ثمر رسیدن ۶۶گل تأثیرگذار بود تا با عبور از امباپه با ۶۵ (گل و پاس‌گل) رکورددار این فصل فوتبال جهان باشد.

کد خبر 849564 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها فوتبال کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • خاطره‌ای ماندگار از پرواز پروانه‌ها در حرم امام رضا (ع)
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!