Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:37:43 GMT

مشخص بود رابطه مسی و بارسلونا خوب نیست

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۲۱۵۱

مشخص بود رابطه مسی و بارسلونا خوب نیست

ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد به کارش در این تیم ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل و بعد از افزایش انتقادات از ژروم بواتنگ، او در آستانه جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به پاری سن ژرمن قرار داشت. اما ژروم بواتنگ در نهایت در مونیخ ماندنی شد و آنها چند روز قبل با غلبه بر همین تیم فرانسوی فاتح لیگ قهرمانان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژروم بواتنگ در این رابطه و وضعیت فعلی اش در بایرن مونیخ صحبت کرده است.

 

ژروم بواتنگ گفت: "من با توماس توخل بعد از فینال صحبت کردم و به او گفتم که چقدر عجیب است که 2 سال پیش تقریبا در آستانه انتقال به باشگاهی که در این فینال با آن روبرو شدم قرار داشتم. توماس توخل مربی بزرگی است و او به من قهرمانی را تبریک گفت.

 

 

هیچ صحبتی درباره قرارداد من انجام نشده است. اما به وضوح می دانم که خوشحالم که زیر نظر هانسی فلیک به کارم ادامه دهم. خانواده ام در مونیخ احساس راحتی می کنند و من مطمئن هستم که سال آینده نیز می توانیم با این تیم به موفقیت های زیادی برسیم. من می خواهم دوباره بخشی از آن تیم موفق باشم.

 

انتقادات اولی هوینس در سال گذشته؟ همه چیز بین من و آقای هوینس حل شده است. من کسی نیستم با انتقاد مشکلی داشته باشد، فقط می خواهم این انتقادات شخصا به خودم انتقال داده شود. برای من این موضوع مدتهاست تمام شده است.

 

احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا؟ شما از قبل هم می توانستید متوجه شدید که مشکلات و نارضایتی هایی بین مسی و بارسلونا وجود دارد. پپ گواردیولا و مسی در گذشته موفقیت های بزرگی را در کنار هم جشن گرفته اند، به همین دلیل طرفین می دانند که فلسفه هایشان به هم نزدیک است."

بایرن مونیخ جرومی بواتنگ بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بارسلونا لیونل مسی بایرن مونیخ ژروم بواتنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم

اکانت رسمی باشگاه بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی، به معرفی پیراهن اصلی این تیم در فصل بعد پرداخت.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها