Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت راه‌آهن گفت: برای هر شرکت ریلی سهمیه‌ تسهیلاتی تعریف شده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، اما هنوز هیچ شرکت حمل‌ونقل ریلی این وام را دریافت نکرده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از صداوسیما، سعید رسولی مدیر عامل شرکت راه‌آهن درباره پرداخت وام حمایتی به شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، قرار است ۹۴۰ میلیارد تومان وام به شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری در بخش صنعت ریلی که از این بیماری و به دلیل کاهش شدید درآمدهای خود متضرر شده‌اند، پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی، افزود: برای هر شرکت سهمیه‌ای تعریف شده و این شرکت‌ها برای طی مراحل اداری به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، اما تا امروز، هیچ شرکت حمل‌ونقل ریلی این وام را دریافت نکرده است.

رسولی با اشاره به کاهش شدید درآمد شرکت‌های مسافری ریلی پس از شیوع کرونا، افزود: در شش ماه گذشته درآمد شرکت‌های بخش مسافری راه‌آهن به‌شدت کاهش یافته و وضعیت درآمدی اکثر آن‌ها حاد شده است و با توجه به اینکه بر اساس مقررات وزارت راه و شهرسازی و همچنین تعهدات اخلاقی خود شرکت‌ها، هیچ‌یک از کارکنان این بخش تعدیل و اخراج نشده‌اند، از شبکه بانکی توقع داریم که در پرداخت این وام به شرکت‌ها تعجیل کند.

وی افزود: پرونده اکثر شرکت‌های مشمول دریافت وام در مرحله تکمیل مدارک یا سپردن وثیقه است و بر اساس پیگیری‌های جدی که در سطح وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه‌آهن شده است امیدواریم حداکثر تا نیمه شهریور، تعدادی از شرکت‌ها موفق به دریافت این وام حمایتی شوند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: شرکت راه آهن سعید رسولی مدیر عامل شرکت راه آهن شرکت های مسافری حمل ونقل ریلی شرکت ها راه آهن شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل بانک سینا برکنار شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • شبکه هابل برای اولین بار با یک ماهواره ارتباط بلوتوثی برقرار می‌کند
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است