Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امام حسین(ع) برای اقامه نماز قیام کردند و در ظهر عاشورا با تمام شرایط سخت و حساس به نماز ایستادند تا عظمت و بزرگی این فریضه مهم دینی را به مردم عالم در گذر تاریخ نشان دهند. - اخبار استانها -

 آیت‌الله عابدینی پس از اقامه نماز ظهر عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه اهمیت نماز ظهر عاشورا از اهمیت، اساس، جایگاه و عظمت نماز جدا نیست، اظهار داشت: جایگاه نماز را وقتی درک می‌کنیم که به مضمون این دعای حضرت ابراهیم خلیل(ع) که می‌فرمایند: "رَبِّ اجْعَلْنِی مُقِیمَ الصَّلَاةِ وَمِنْ ذُرِّیَّتِی ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاءِ" به خوبی واقف شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر جایگاه باعظمت نماز در دین ادامه داد: به همین علت ما در محضر ائمه علیهم‌السلام، شهیدان و انسان‌های مومن و مجاهد در راه خدا عبارت «اشهد انک قد اقمت الصلاة و آتیت الزکاة و امرت بالمعروف...» را به کار می‌بریم.

عابدینی در ادامه گفت: امام زمان(عج) برای اقامه نماز قیام خواهند کرد و جهان با اقامه نماز ایشان و جامعه اسلامی رنگ عدالت، رحمت، مهربانی و تمام زیبایی‌ها را خواهد گرفت.

امام جمعه قزوین: همراهی با ولایت امام حسین(ع) معروف بزرگ است/لقمه حرام ریشه تمام منکرهاستعزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت 138 سال هنوز روشن است+ فیلمامام جمعه قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: "شهیدان رجایی و باهنر" دولت را در قاموس انقلاب به زیبایی معنا کردند + فیلم

وی خاطرنشان کرد: نظم و فواصل فیزیکی در اقامه‌ نماز ظهر عاشورای امسال بیشتر رعایت شد این در حالی است که شور حسینی را شب عاشورا، روز عاشورا و ایام دهه اول محرم شاهد بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: به معنای واقعی کلمه، کرونا سبب شد تا رفتار عزاداران حسینی در اظهار ارادت به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان تغییر کند نه اینکه تعطیل شود.

عابدینی با اشاره به اینکه مردم ما وفاداری را از حضرت ابالفضل العباس(ع) یاد گرفته‌اند، عنوان کرد: ملت عزیز ایران در پیروزی انقلاب و دفاع از حرم عمه سادات(س) وفاداری کردند تا نشان دهند که منتظر ظهور منجی عالم بشریت و گسترش عدل در عالم هستند.

انتهای پیام/ی

R7541/P/S6,63/CT16 واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم استانداری قزوین ستاد نماز جمعه‌ عاشورا بیشتر بخوانید... اقامه نماز ظهر عاشورا در قزوین به روایت تصاویر عرض ارادت نونهالان و نوجوانان قزوینی به امام حسین‌(ع) در روز عاشورا+تصاویر نظم و رعایت اصول بهداشتی در بین هئیت‌های عزاداری قزوینی موج می‌زند + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اقامه نماز ظهر عاشورا در قزوین به روایت تصاویر عرض ارادت نونهالان و نوجوانان قزوینی به امام حسین‌(ع) در روز عاشورا+تصاویر نظم و رعایت اصول بهداشتی در بین هئیت‌های عزاداری قزوینی موج می‌زند + فیلم واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم استانداری قزوین ستاد نماز جمعه‌ عاشورا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۲ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از روستای حضرت ابوالفضل(ع) اهواز بازدید کرد+تصاویر ۳ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۴ حرم مطهر رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند ۵ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۶ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم ۷ عاشورایی متفاوت در نصف جهان؛ هرقدر برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم کم است ۸ طنین نوای الدخیل یا ابالفضل(ع) در دارالعباس اردبیل/ نمایش شور و شعور حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسوعای حسینی + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر گزارش ویدئویی| فصل عاشقی گردان علی‌بن ابیطالب(ع) در سرزمین نور/ از جبهه‌ها تا کربلا با "یا حسین" + فیلم طنین نوای یاحسین در اردبیل/عشق و دلدادگی به اباعبدالله‌الحسین(ع) در روز عاشورای حسینی + فیلم خوزستان| ایستگاه صلواتی از جنس عشق/من از کودکی عاشق امام حسین(ع) بودم + فیلم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر آیین حماسی «رکظه طویرج » در کربلای معلی+ تصاویر و فیلم ظریف به اظهارات مقام امنیتی آمریکا در سرکوب تظاهرات پورتلند واکنش نشان داد سید حسن نصرالله: «هیهات من الذلة» پیام عاشورای حسینی(ع) است/ در کنار همه مبارزان علیه اشغالگرى مى‌مانیم عاشورایی متفاوت در نصف جهان؛ هرقدر برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم کم است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه محرم استانداری قزوین ستاد نماز جمعه عاشورا ماه محرم استانداری قزوین ستاد نماز جمعه عاشورا شور و شعور حسینی نماز ظهر عاشورا امام حسین ع اقامه نماز روز عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است