Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@14:15:48 GMT

سید مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۲۶۵۴

سید مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو شد

به گزارش افکارنیوز،

بعد از جدایی سهراب بختیاری‌زاده از هدایت تیم فوتبال شهرخودرو، مسئولان این باشگاه با سید مهدی رحمتی ، برای پذیرش سرمربیگری مشهدی‌ها به توافق رسیدند.

اخبار ورزشی- از کادر فنی گذشته شهرخودرو، حسین بادامکی و داود سید عباسی جدا شدند و تنها استفان کوزین ایتالیایی همچنان درشهرخودرو باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو همچنان یکی از ۴ نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و با توجه به آغاز این مسابقات از تاریخ ٢۴ شهریور، تمرینات خود را از فردا (دوشنبه) زیر نظر رحمتی پیگیری می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سید مهدی رحمتی لیگ قهرمانان آسیا سید مهدی رحمتی شهرخودرو سرمربی شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین

 رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین گفت: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی است که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده و آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد تنظیم‌ و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار از اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس پایانه مرزی آق‌بند را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتر مسیر راهبردی کریدور ارس از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین