Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مکتب امام حسین(ع) به جهات مختلف توانسته درس‌آموز، حرکت‌آفرین و پیش‌برنده مسیر برای مظلومان و همه کسانی‌که خواسته از حیرت و سرگردانی در بیایند، باشد. - اخبار استانها -

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و قبولی عزاداری‌های عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب‌ها تأثیر گذاشته که که هر سال در این ایام حزن و اندوه، خون پاک شهیدان عظیم‌الشأن کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه ایجاد کرده و عاشقان دلسوخته را شوریده‌تر و تشنگان حقیقت را شیفته‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) بر علیه حکومت سرتاسر ظلم و فساد یزید تا دنیا دنیاست ماندگار است، گفت: امام حسین(ع) تا آخرین قطره خون خود در برابر زورگویان ایستاد و برای برقراری عدالت خونش را تقدیم اسلام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان «رهایی بندگان از جهالت و گمراهی» را از دیگر اهداف قیام امام حسین(ع) ذکر کرد و گفت: حرکت، راه و نهضت امام حسین(ع) الگویی برای سایر ملت‌های جهان شده و مکتب سرور و سالار شهیدان به جهات مختلف توانسته درس‌آموز، حرکت‌آفرین و پیش‌برنده مسیر برای مظلومان و همه کسانی‌که خواسته از حیرت و سرگردانی در بیایند، باشد.

سراسر استان کردستان غرق در عزای امام حسین(ع)/ نوای حزن و اندوه شیعه و سنی پیچیدفرمانده سپاه کردستان: هیچ‌گاه برای تداوم اسلام و انقلاب حسینی در برابر زورگویان تسلیم نمی‌شویم

وی با بیان اینکه خصلت تواضع و فروتنی امام حسین(ع) زبانزد است، عنوان کرد: هر کس مکتب و مسیر امام حسین(ع) را دنبال کرده، راه پیشرفت و ترقی را در برگرفته، چراکه مکتب امام حسین علیه‌السلام، به منزله کشتی نجاتی است که ما را از خطر گمراهی‌ها و تباهی‌ها نجات داده و تا سعادت حقیقی در دنیا و آخرت، هدایتمان می‌کند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه مکتب عاشورا پیروز و تا زمانی‌که امام زمان(عج) ظهور و امام حسین(ع) برجهان حاکم شوند، ادامه دارد، یادآور شد: یقیناً پیروزی از آن جبهه حق بوده و مکتب امام حسین(ع)، استکبار جهانی را به زمین خواهد زد کمااینکه همواره تفکرات باطل سوسیالیستی-کمونیستی و دشمنان اسلام و انقلاب همیشه با شکست روبه‌رو بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با ذکر اینکه یقیناً اسلام در جهان فراگیر می‌شود، اظهار کرد: حکومت اسلامی سراسری با حکومت امام حسین(ع) اتفاق خواهد افتاد و امیدواریم بتوانیم پیروان و رهروان خوبی برای حضرت باشیم.

انتهای پیام/486/ی

R7848/P/S6,66/CT1 بیشتر بخوانید... مراسم عزاداری عاشورای حسینی در سلطنت عمان + عکس رعایت مسائل بهداشتی توسط هیئات عزاداری چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است شور عزاداری حسینی در مناطق مرزی خراسان رضوی + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مراسم عزاداری عاشورای حسینی در سلطنت عمان + عکس رعایت مسائل بهداشتی توسط هیئات عزاداری چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است شور عزاداری حسینی در مناطق مرزی خراسان رضوی + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۲ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از روستای حضرت ابوالفضل(ع) اهواز بازدید کرد+تصاویر ۳ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۴ عاشورایی متفاوت در نصف جهان؛ هرقدر برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم کم است ۵ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۶ حرم مطهر رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند ۷ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم ۸ خوزستان| اجتماع زنان عاشورایی در دزفول به روایت تصاویر مهمترین اخبار استانها گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر طنین نوای یاحسین در اردبیل/عشق و دلدادگی به اباعبدالله‌الحسین(ع) در روز عاشورای حسینی + فیلم مراسم شام غریبان حسینی در بارگاه منور رضوی آغاز شد+تصویر امام جمعه قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: اقامه نماز امام حسین(ع) در ظهر عاشورا، عظمت این فریضه دینی را به مسلمانان جهان نشان می‌دهد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر آیین حماسی «رکظه طویرج » در کربلای معلی+ تصاویر و فیلم ظریف به اظهارات مقام امنیتی آمریکا در سرکوب تظاهرات پورتلند واکنش نشان داد سید حسن نصرالله: «هیهات من الذلة» پیام عاشورای حسینی(ع) است/ در کنار همه مبارزان علیه اشغالگرى مى‌مانیم عاشورایی متفاوت در نصف جهان؛ هرقدر برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم کم است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه مکتب امام حسین ع سالار شهیدان استان کردستان عاشورای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش

فرمانده قرارگاه منطقه کربلا گفت: به برکت عملیات وعده صادق سپاه، جبهه جهانی انقلاب، امروز مستحکم‌تر و نیرومندتر به پیش می‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت الله رضا هدایی؛ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آیین بزرگداشت شهید مطهری، ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت این معلم و استاد و هفته عقیدتی‌سیاسی، گفت: ما پاسدار مکتب امام صادق علیه السلام هستیم. 

وی با بیان روایتی از امام صادق علیه السلام افزود: اگر در زندگی خود بر اصول و پایه‌ها استوار باشیم، خیر کثیر دنیا و آخرت را خواهیم داشت. 

آیت الله هدایی با بیان اینکه شهدا الگوهای تمام نشدنی و ماندگار بشریت هستند گفت: یکی از این نمونه‌های برجسته مکتب اسلام، سردار شهید زاهدی بود که در مشی رفتاری و عملی این شهید آمده است که بسیار صلوات می‌فرستادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: در حقیقت، شهدا تربیت یافتگان مکتب امام صادق علیه السلام هستند. 

وی با بیان شاخصه‌های مکتب رئیس مذهب تشیع گفت: از مکتب امام صادق علیه السلام آموختیم که اهل کوشش و عمل باشیم و سپاهیان اسلام در عملیات وعده صادق نشان دادند در میدان عمل هستند و سرفراز شدند. 

آیت الله هدایی افزود: خون‌های پاکی در کنسولگری ایران در سوریه ریخته شدند و همگان دیدند شهادت صاحبان این خون‌ها منشأ برکات زیادی برای ایران و جهان اسلام و بیداری ملت‌های آزاده جهان شد. 

وی با تشریح بخش‌هایی از دستاوردهای این عملیات ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تودهنی اخیر سپاه به رژیم منحوس صهیونیستی در سایه زندگی قرآنی ولایی و اهل بیتی صورت گرفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  خطاب به مسئولان و مربیان عقیدتی قرارگاه منطقه کربلا هم گفت: در آموزش‌های عقیدتی باید مروج سبک زندگی اهل بیتی و قرآنی باشیم.

برکت عملیات وعده صادق

سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه کربلا نیز گفت: امروز دانشجویان 80 دانشگاه آمریکا علیه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی به پا خاستند.

وی افزود: به برکت عملیات وعده صادق سپاه، جبهه جهانی انقلاب، امروز مستحکم‌تر و نیرومندتر به پیش می‌رود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا با تبریک این روز باعظمت به اساتید و مربیان عقیدتی بیان کرد: با ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ناب اسلامی محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و مکتب ایثار و شهادت باید در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد. 

حجت الاسلام سید اسماعیل طباطبایی افزود: استاد شهید مطهری، دانشمند و عالم کم نظیر جهان اسلام بود که با کتاب‌ها و سخنرانی‌های اثرگذارش در مقابل انحرافات، جمود و کجروی‌ها ایستاد و در همین راه مقدس هم به شهادت رسید. 

به گزارش تسنیم، در پایان این گردهمایی مربیان عقیدتی، فرماندهان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و کارکنان قرارگاه منطقه کربلا و تیپ زرهی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف، گروه 64 الحدید ، مرکز فاوا معراج و مرکز بهداری رزمی جنوب حضور داشتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی