Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@18:42:03 GMT

عکس|ماجرای کلیپ (هشدار ۱۰+) شبکه نهال چه بود؟

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۲۶۸۷

سرشار نوشت:پخش یک نماهنگ با هشدار سنی ۱۰+ از کانال نهال، با واکنش های منفی و مثبت مواجه شد: برخی آن را اجرای سند ۲۰۳۰ و بنده را نفوذی، بهائی، صهیونیست و … خوانند و برخی از اینکه مراقبت بیشتری در برنامه‌های دینی شبکه کودک صورت گرفته، تشکر کردند.

شبکه کودک در این ایام، روزانه بیش از ۳۰ قطعه نماهنگ و دیگر تولیدات با موضوع حماسه حسینی را پخش میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز، تنها یک قطعه دارای هشدار سنی بود که علتش را در تصاویر می‌توانید ببینید. بنا به حساسیت ویژه تک‌تک بچه‌های مذهبی در برگزاری هیئات (مانند التزام مثال‌زدنی آنها در تبعیت از دستورات ستاد ملی کرونا)، ما هم در شبکه کودک حساسیت ویژه‌ای در پخش آثار مذهبی داریم و تلاش می‌کنیم بهترین آنها را انتخاب و پخش کنیم. یکی از این نماهنگها دارای شعر و صوت مناسبی برای کودکان بود اما در تصویر آن صحنه‌هایی مانند شمشیر کشیدن، شکستن تنگ آب، کشتن ماهی و پخش شدن قطرات خون وجود داشت که بنده از پخش خواستم دو کار انجام دهد: یک: آن نماهنگ را با هشدار سنی ۱۰+ پخش کند. دو: پخش را در ساعات پایانی شب باشد که خانواده‌ها کنار فرزندان باشند و مراقبت لازم را برای کودکان زیر ۹ سال داشته باشند.

می‌گویند: “قبلا صحنه‌های خشن یا ترسناک از شبکه کودک پخش شده. پس اینها را هم بدون هشدار پخش کنید.” مثالی بزنم: هرچند در پاساژها ماسک نمی‌زنند اما ما در هیاتهایمان بهتر از همه جا رعایت می‌کنیم و همه‌مان ماسک می‌زنیم. شبیه همین، اگر خطایی در پخش آن صحنه‌های ترسناک بوده،دلیلی نمی‌شود که در برنامه‌های حساس دینی مراقبت نکنیم. (البته خبر دارید که سامانه چی خوبه به کمک شبکه آمده تا هشدارهای سنی دقیقتر باشد.)

می‌گویند: “ما با بچه‌هایمان صحنه‌های قطع عضو مختارنامه را می‌بینیم و روضه مکشوف گوش می‌دهیم و اتفاقی نیفتاده.” طبیعتا توصیه ما،عمل به آموزه‌های اهل‌بیت (ع) و بزرگان دینی در این حوزه است. آنها به ما آموخته‌اند چارچوب تربیت دینی کوچکسالان چه باید باشد.در هر حال، شبکه کودک اهتمام بالایی به تربیت دینی و انقلابی آینده‌سازان تمدن نوین اسلامی دارد. همچنین سند ۲۰۳۰ و آموزه‌های آن جایی در شبکه کودک ندارند.

1717

کد خبر 1427132

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون شبکه کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری

بارش‌های شدید جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

به گزارش فارس، شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیرو‌های امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیرو‌های امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • جزئیات جدید از ماجرای گم شدن یسنا / ربایندگان اقرار کردند
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده