Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:53:58 GMT

گل اول مهدی‌خانی در کرواسی مقابل لوکوموتیو

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۳۰۵۴

گل اول مهدی‌خانی در کرواسی مقابل لوکوموتیو

واراژدین با گلزنی مهاجم ایرانی خود به تساوی برابر لوکوموتیو زاگرب رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ یک کرواسی، تیم واراژدین که برای دومین مسابقه پیاپی محمدمهدی مهدی‌خانی را در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۲۵ امشب در ورزشگاه وارتکس مقابل لوکوموتیو زاگرب رده پنجمی قرار گرفت.

 

مهدی‌خانی که در تلاش برای تثبیت حضورش در ترکیب واراژدین است، در دقیقه ۴۴ بازی امشب برابر لوکوموتیو زاگرب موفق شد گل اول تیمش را به ثمر رساند تا به برتری یک نیمه‌ای برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه دوم لوکوموتیو زاگرب با گل به خودی رودین کار را به تساوی کشید و در ادامه نیز تلاش یاران مهدی‌خانی برای زدن گل دوم نتیجه‌ای نداشت تا این مسابقه با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند.

 

واراژدین در حالی که مهاجم جوان ایرانی‌اش را تا دقیقه ۶۱ در ترکیب داشت، پس از یک شکست و یک پیروزی دراین فصل، با تساوی مقابل لوکوموتیو زاگرب ۴ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول لیگ یک کرواسی ماند.

 

مهدی‌خانی که در ۱۹ مسابقه فصل گذشته لیگ یک کرواسی موفق به گلزنی نشده و تنها یک پاس گل داده بود، امشب مقابل لوکوموتیو زاگرب نخستین گل خود پس از لژیونر شدن‌اش را به ثمر رساند.

کرواسی واراژدین مهدی مهدی خانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کرواسی واراژدین مهدی مهدی خانی لوکوموتیو زاگرب مقابل لوکوموتیو مهدی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم

13 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2010/11،‌ بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در مادرید با برد 2-0 بارسلونا خاتمه یافته بود، این دیدار با گل های پدرو و مارسلو با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا در مجموع با نتیجه 3-1 راهی فینال ومبلی شوند.

دانلود (25MB)

دیگر خبرها

  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!