Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - با اینکه این قطعا خبر خوبی می‌تواند باشد، ولی قاعدتا برخی تغییرات باعث ارزان‌تر شدن قیمت آن شده‌اند. تعداد دوربین‌های آن یکی کاهش یافته است، و حافظه داخلی آن هم فقط 256 گیگبایت تعیین شده است. سامسونگ در دومین سری از مجموعه سه بخشی رونمایی‌های امسال خود با عنوان Galaxy Unfold 2020 اطلاعات مختلفی را درباره گلکسی زد فولد 2 منتشر کرد، به جز یک مورد: قیمت آن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، با توجه به آپگریدهایی که گلکسی زد فولد 2 دریافت می‌کند عموما انتظار می‌رود که گران‌تر از مدل قبلیش (که با قیمت 2000 دلار عرضه شده است) باشد. با توجه بزرگتر شدن به نمایشگر کاور (ثانویه)، بالاتر رفتن کیفیت نمایشگر انعطاف‌پذیر، و، البته، آپگرید شدن مشخصات آن می‌توان پیش‌بینی کرد که با یک گوشی تاشو مواجه شویم که باری دیگر برای بیشتر مصرف‌کنندگان قابل دسترسی نباشد. به همین خاطر قطعا شنیدن این که قیمت آنها خیلی هم افزایش نیافته است می‌تواند خرسندکننده باشد.
 
وب‌سایت Winfuture اطلاعاتی به دست آورده که نشان می‌دهد گلکسی زد فولد 2 با قیمت 2000 یورویی عرضه خواهد شد. با اینکه این رقم بالایی محسوب می‌شود ولی با این وجود صد دلار کمتر از آن چیزیست که در ابتدا برای آن اعلام شده بود. نشانه صحت این ادعا کاهش قیمت این دستگاه در وبسایت سامسونگ بریتانیا (UK) از 1900 پوند به 1800 پوند است.

 
با اینکه این قطعا خبر خوبی می‌تواند باشد، ولی قاعدتا برخی تغییرات باعث ارزانتر شدن قیمت آن شده‌اند. تعداد دوربین‌های آن یکی کاهش یافته است، و حافظه داخلی آن هم فقط 256 گیگبایت تعیین شده است. برای دانستن اینکه آیا چیزهای دیگری هم از آن کم شده یا نه باید تا 1 سپتامبر صبر کرد.
 
با این حال با توجه به اینکه قابلیت‌های جدیدی به Galaxy Z Fold 2 افزوده می‌شود، کاهش امکانات فوق اهمیت زیادی نخواهند داشت. قیمت این دستگاه قطعا خیلی بالاتر از 1400 دلار برای مایکروسافت سرفیس دئو، که از زاویه‌ای متفاوت و با ایده بهره‌وری متفاوتی با آن رقابت می‌کند، است. ولی این را هم باید در نظر داشت که سامسونگ سال گذشته تجربه نرم‌افزاری خود را به کاربران اثبات نموده است، در حالی که مایکروسافت هنوز باید به بازار ثابت کند که تجربه دستگاه دو نمایشگره آن ارزش همین مبلغ را هم دارد یا نه.  
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گلکسی فولد گوشی تاشو سامسونگ قیمت آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۳۳ سنت معادل ۰.۴۰ درصد افزایش به ۸۳ دلار و ۲۹ سنت رسید.

به گزارش رویترز، قیمت نفت در روز دوشنبه پس از بالا رفتن قیمت نفت خام عربستان برای فروش به اکثر مناطق و همچنین کمرنگ شدن دورنمای آتش‌بس در غزه افزایش یافت. بدین ترتیب ترس از گسترش جنگ رژیم صهیونیستی و حماس در منطقه نفت‌خیز خاورمیانه تشدید شده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۳۳ سنت معادل ۰.۴۰ درصد افزایش به ۸۳ دلار و ۲۹ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۳۶ سنت معادل ۰.۴۶ درصد افزایش ۷۸ دلار و ۴۷ سنت معامله می‌شود.

عربستان قیمت رسمی فروش نفت خام خود به آسیا، شمال غرب اروپا و منطقه مدیترانه را در ماه ژوئن افزایش داده که حاکی از افزایش تقاضا در این مناطق در فصل تابستان است.

هر دوی این شاخص‌های نفتی بیشترین کاهش قیمت هفتگی طی سه ماه گذشته را در هفته گذشته تجربه کردند. نفت برنت بیش از ۷ درصد و نفت آمریکا ۶.۸ درصد از ارزش خود را طی یک هفته گذشته از دست داد. انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و به تعویق افتادن احتمالی زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی این کشور از دلایل کاهش قیمت نفت بود.

آغاز دوباره مذاکرات برای آتش بس در غزه هم تاثیر مخاطرات ژئوپلیتیکی در افزایش قیمت نفت را کاهش داده بود.

اما دورنمای رسیدن به یک قرارداد آتش‌بس کمرنگ شده است. حماس خواستار پایان جنگ در ازای آزادسازی گروگان‌ها شده و بنجامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده است.

از طرف دیگر، شرکت‌های انرژی آمریکا تعداد چاه‌های فعال نفت و گاز خود را برای دومین هفته پیاپی کاهش داده‌اند. تعداد چاه‌های نفت آمریکا تا ۴۹۹ حلقه پایین آمده که بیشترین کاهش هفتگی از نوامبر ۲۰۲۳ را نشان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت نفت صعودی شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند