Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز دوشنبه، دهم شهریور، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/6/10؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

آخرین شایعات نقل و انتقالاتی / دو نام جدید در پرسپولیس، استراتژی جدید در استقلال

همواره با پایان فصل و شروع نقل و انتقالات، بازار شایعات داغ می شود و نام های زیادی پیرامون باشگاه های مختلف مطرح می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، بسیاری از اخبار در حد همان شایعه باقی می مانند و هیچ گاه رسمی نمی شوند و فقط زمانی می توان یک انتقال را باور کرد که رسمی شود. با این وجود در ادامه نگاهی به این شایعات داریم، شایعاتی که امروز در فضای فوتبال ایران پیچیده بود. خواندن متن کامل خبر

چه کسی به استراماچونی گفت وزیر موافق بازگشت توست؟ / در ایتالیا چه گذشت؟

 جانلوکا دی مارتزیو و نیکولو اسکیرا دو خبرنگار ایتالیایی سرشناس که دوستان نزدیک آندره آ استراماچونی هستند، یکشنبه (دیروز) به فاصله چند ساعت، در توییت های جداگانه از مذاکره مدیرعامل باشگاه استقلال با آندره آ استراماچونی برای بازگشت به ایران خبر دادند.

 به گزارش طرفداری، در حالی که احمد سعادتمند هدف خود از سفر به ایتالیا را تنها مذاکره با استراماچونی برای گرفتن تخفیف از این مربی ایتالیایی عنوان کرده بود، حالا دو روزنامه نگار معروف ایتالیایی ادعا می کنند او با استراماچونی برای هدایت استقلال مذاکره کرده است. خواندن متن کامل خبر

سران بارسلونا پذیرفته اند که لیونل مسی دیگر با پیراهن بارسلونا به میدان نخواهد رفت / مارسلو بچلر

لیونل مسی در جدال با جوزپ ماریا بارتومئو، برنده شده است. بند فسخ 700 میلیون یورویی قرارداد او منقضی شده و این بازیکن می تواند با فسخ رایگان قرارداد خود، بلوگرانا را ترک کند. سران بارسلونا با این قضیه کنار آمده اند که دوران لیونل مسی در این باشگاه به پایان رسیده است. 

مارسلو بچلر مدعی شد سران بارسلونا پذیرفته اند که لیونل مسی دیگر با پیراهن بلوگرانا به میدان نخواهد رفت، بنابراین آنها از حالا روی مسی حساب نمی کنند و برنامه های خود را بدون ستاره آرژانتینی تنظیم خواهند کرد. با این حال لیونل مسی خواهان جدایی مسالمت آمیز از باشگاه محبوب خود است. مسی از حق فعال کردن بند فسخ رایگان خود برخوردار است اما می خواهد با باشگاه به توافقی دوستانه برسد. درصورتیکه توافقی میان طرفین حاصل نشود، قبل از کشیده شدن ماجرا به دادگاه، لیونل مسی قرارداد خود را فسخ خواهد کرد و به تیم آینده اش خواهد پیوست. گفتنی است مارسلو بچلر، اولین خبرنگاری بود که خبر جدایی نیمار و لیونل مسی از بارسلونا را منتشر کرد.

TV3 اسپانیا نیز مدعی شد پدر لیونل مسی ساعاتی دیگر در اسپانیا خواهد بود تا در صورت تمایل سران باشگاه بارسلونا، با آنها مذاکره کند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 30 آگوست 2020

رسمی؛ مت دوهرتی به تاتنهام پیوست

مت دوهرتی مدافع وولورهمپتون با امضای قراردادی 4 ساله به تاتنهام پیوست.

رسمی؛ الکسی میرانچوک به آتالانتا پیوست

الکسی میرانچوک هافبک تهاجمی روس لوکوموتیو مسکو به صورت رسمی به آتالانتا پیوست.

رسمی؛ وستون مک کنی به یوونتوس پیوست

وستون مک کنی هافبک باکس تو باکس اهل ایالات متحده آمریکا یک روز پس از تولد 22 سالگی اش با امضای قراردادی قرضی یک ساله از شالکه به یوونتوس پیوست. یوونتوس برای این انتقال قرضی، 4.5 میلیون یورو به شالکه پرداخت می کند. در صورتی که مک کنی در تعداد بازی های مشخصی برای یوونتوس به میدان برود، بیانکونری موظف خواهد بود بند خرید او را فعال کند اما در غیر این صورت نیز یوونتوس حق خرید اختیاری مک کنی را در اختیار خواهد داشت. بند خرید مک کنی به ارزش 18.5 میلیون یورو است که تحت شرایطی 7 میلیون یورو پاداش نیز می تواند به آن اضافه شود.

رسمی؛ مایکل کین قراردادش را با اورتون تمدید کرد

مایکل کین مدافع 27 ساله تیم ملی انگلیس، حضورش در باشگاه اورتون ادامه دار خواهد بود. مایکل کین قراردادش را تا تابستان 2025 با اورتون تمدید کرده است و دوران حضور او به عنوان بازیکن اورتون می تواند به هشت سال برسد.

غیر رسمی؛ دونی فن ده بیک به منچستریونایتد پیوست

به نقل از مایک فروای، دونی فن ده بیک هافبک هجومی باشگاه آژاکس با امضای قراردادی پنج ساله راهی منچستریونایتد می شود.

غیر رسمی؛ ساندرو تونالی به میلان پیوست

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، ساندرو تونالی هافبک 20 ساله برشا و تیم ملی ایتالیا را از این پس در پیراهن میلان خواهیم دید.

بند فسخ 700 میلیون یورویی لیونل مسی منقضی شده است

جدایی لیونل مسی از بارسلونا قطعی به نظر می رسد. لیونل مسی مطمئن است که می تواند از بند فسخ رایگان قرارداد خود استفاده کند اما بارسلونا اصرار دارد که تنها راه جدایی این بازیکن، فعال کردن بند فسخ 700 میلیون یورویی قرارداد او است. به نقل از کادنا سر، لیونل مسی برنده جدال با بارتومئو خواهد بود و سرانجام با استفاده از بند فسخ رایگان قرارداد خود، بارسلونا را ترک خواهد کرد. بارسلونا و جوزپ ماریو بارتومئو تنها راه خروج لیونل مسی را فعال کردن بند فسخ 700 میلیون یورویی او می دانند، درحالیکه این بند منقضی شده است. بند فسخ 700 میلیون یورویی لیونل مسی در آخرین فصل از قرارداد او قابل استفاده نیست.

لیونل مسی خواهان جدایی مسالمت آمیز از بارسلونا

به نقل از اوندا سرو و موندو دپورتیوو، ماجرای جدایی لیونل مسی از بارسلونا به مراحل حساس و سرنوشت ساز خود رسیده است. پس از اینکه مشخص شد بند فسخ 700 میلیون یورویی قرارداد لیونل مسی با بارسلونا منقضی شده و او می تواند این باشگاه را به صورت آزاد ترک کند، موضع لیونل مسی برای جدایی از بلوگرانا تغییر کرده است. لیونل مسی اطمینان دارد که می تواند بند فسخ رایگان قرارداد خود را فعال کند اما نمی خواهد کار او با باشگاه محبوبش به دادگاه و مسائل حقوقی کشیده شود. مسی امیدوار است به طور دوستانه و مسالمت آمیز از بارسلونا جدا شود.

یوونتوس برای جذب لیونل مسی پرس و جو کرده است

به نقل از اسکای، یک واسطه که مدعی است از طرف باشگاه یوونتوس مامور شده، در خصوص هزینه انتقال لیونل مسی مهاجم بارسلونا پرس و جو کرده است. گفته می شود این واسطه پیشنهادهایی به همراهان لیونل مسی داده و چگونگی حضور او در ترکیب یوونتوس را توضیح داده است. گزارش ها از ایتالیا حاکی از این است که بعید است یوونتوس از پس هزینه های مربوط به انتقال لیونل مسی برآید و این انتقال بعید به نظر می رسد.

لوییس سوارز قصد ندارد بدون دریافت غرامت، قراردادش را فسخ کند

بارسلونا در حال سپری کردن روزهای پر حاشیه ای است. درحالیکه لیونل مسی با سران بارسلونا به شدت دچار اختلاف شده است، این باشگاه با مشکلات دیگری نیز دست و پنجه نرم می کند. لوییس سوارز در لیست مازاد رونالد کومان قرار دارد اما این بازیکن حاضر نیست قرارداد خود را به صورت رایگان فسخ کند. به نقل از گل، لوییس سوارز به اطلاع سران بارسلونا رسانده است که فقط در یک صورت قرارداد خود را فسخ می کند. او کل دستمزد فصل آینده خود یعنی مبلغ خالص 14 میلیون یورو می خواهد.

امیلیانو مارتینز در آستانه تمدید قرارداد با آرسنال

امیلیانو مارتینز، دروازه بان دوم و آرژانتینی باشگاه آرسنال می تواند به کار خود در این تیم ادامه دهد. به نقل از تلگراف، امیلیانو مارتینز به تمدید قرارداد با آرسنال نزدیک شده است و با وجود علاقه سایر تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس، خواهان حضور در آرسنال به عنوان دروازه بان دوم است.

منچستریونایتد علاقه مند به جذب تیاگو آلکانتارا

تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ مورد توجه دو باشگاه منچستریونایتد و لیورپول قرار گرفته است. به نقل از کریستین فالک، لیورپول مدت ها است که به جذب تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ ابراز علاقه کرده است اما هنوز به صورت رسمی پیشنهادی را ارائه نکرده است. در همین حال، منچستریونایتد نیز به جذب تیاگو ابراز علاقه کرده است و به مشتریان این هافبک اسپانیایی اضافه شده است.

لیورپول و احتمال فروش جورجینیو وینالدوم

جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی باشگاه لیورپول مورد توجه رونالد کومان، سرمربی سابق تیم ملی هلند و فعلی بارسلونا قرار گرفته است. به نقل از موندو دپورتیوو، لیورپول خواهان جذب تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ است و برای انجام این کار حاضر است تا با واینالدوم به بارسلونا بپیوندد و مشکلی با جدایی این هافبک هلندی ندارد.

بایرن مونیخ علاقه مند به جذب مارسلو بروزوویچ

بایرن مونیخ قهرمان اروپا در سال 2020 می خواهد ترکیب خود را همچنان قدرتمند نگه دارد. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، مارسلو بروزوویچ، هافبک 27 ساله کروات اینتر یکی از بازیکنانی است که ممکن است این تیم را در تابستان ترک کند اما اینتر برای فروش بروزوویچ حداقل 40 میلیون یورو می خواهد و هیچ تخفیفی نمی دهد. بایرن مونیخ وضعیت بروزوویچ را دنبال می کند اما تاکنون آن ها به طور جدی برای جذب این هافبک اینتر اقدام نکرده اند.

لیدز یونایتد علاقه مند به جذب رودریگو دی پل

لیدز یونایتد که به تازگی به لیگ برتر انگلیس صعود کرده، پس از جذب رودریگو مورنو و رابین کخ، یک بازیکن مطرح دیگر را مد نظر دارد. به نقل از مایک مک گرات از تلگراف، لیدز یونایتد به طور جدی به جذب رودریگو دی پل، هافبک 26 ساله اودینزه و تیم ملی آرژانتین علاقه مند است.

هشت بازیکن اینتر در لیست فروش

اینتر برای جذب تانگوی اندومبله یا انگولو کانته به فروش بازیکنان خود نیاز دارد. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، علاوه بر دالبرت، راجا ناینگولان، ایوان پریشیچ و ژائو ماریو که در فصل 2019/20 به صورت قرضی از اینتر جدا شده بودند، ماتیاس وسینو و هموطنش دیگو گودین نیز احتمالا جدا می شوند. مارسلو بروزوویچ و میلان اشکرینیار نیز دو بازیکن با ارزش تر اینتر هستند که پیشنهادات برای آنها بررسی خواهد شد.

اینزلی میتلند نایلز در آرسنال می ماند

به نقل از اسکای، وولورهمپتون به علاقه اش برای جذب اینزلی میتلند نایلز پایان داد، زیرا معتقد است این بازیکن در آرسنال می ماند. این بازیکن 23 ساله و چند پسته، بهترین بازیکن دیدار کامیونیتی شیلد شد و توسط گرت ساوتگیت به تیم ملی انگلیس دعوت شد. آرسنال اکنون قصد تمدید قرارداد نایلز را دارد با وجود اینکه همچنان سه سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد.

مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو شد

سید مهدی رحمتی، دروازه بان شهر خودرو به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

به گزارش طرفداری، مسئولان باشگاه شهر خودرو بعد از پایان مسابقات لیگ برتر در نهایت به جمع بندی رسیدند تا به همکاری با سهراب بختیاری زاده پایان بدهند.

شهر خودرو که از فصل گذشته با یحیی گل محمدی، مجتبی سرآسیایی و سهراب بختیاری زاده کار خود را ادامه می داد، برای فصل جدید با سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید به توافق رسید تا این تیم در لیگ بیستم با یک مربی جدید کار خود را آغاز کند.

قرار است کوزین مربی ایتالیایی، محمد نوازی، علی سامره، علی اصغر قربانعلی پور و اشکان نامداری به عنوان دستیاران رحمتی در شهر خودرو فعالیت کنند. تمرینات تیم فوتبال شهر خودرو  و مراسم معارفه رحمتی فردا در مشهد برگزار خواهد شد.

سید مهدی رحمتی هنوز برای خداحافظی از فوتبال تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده و قرار است به زودی در این زمینه تصمیم خود را به باشگاه شهر خودرو اعلام کند.

صبحانه ورزشی 1399/6/10؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی فرزانه فصیحی امید نورافکن و دوستش ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی خانواده و مولر و پرورش اسب نیمار و دوستان در تعطیلات صبحانه ورزشی 99/6/10؛ تولدت مبارک پابلو ماری (27) روکه جونیور (44) نیکولاس تاگلیافیکو (28) سدریک سوارس (29) داوید اوسپینا (32) پپه رینا (38)

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بند فسخ 700 میلیون یورویی تیاگو آلکانتارا قرارداد خود سران بارسلونا صبحانه ورزشی بایرن مونیخ مهدی رحمتی منقضی شده شهر خودرو لیونل مسی علاقه مند برای جذب تیم ملی مک کنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد

به گزارش قدس آنلاین، دفتر اطلاع‌رسانی «نجیب میقاتی» نخست‌وزیر موقت لبنان در پاسخ به حمله‌ای سیاسی و رسانه‌ای علیه این کشور که مدعی است «اتحادیه اروپا به لبنان رشوه داده تا پناهجویان سوری را در خاکش نگه دارد»، بیانیه‌ای در رد این ادعا منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» ترکیه، «اورزولا فون درلاین» رئیس کمیسیون اروپا روز پنج‌شنبه در بیروت بسته‌ کمک‌های مالی برای لبنان به ارزش یک میلیارد یورو را که از سال جاری میلادی تا سال ۲۰۲۷ در دسترس لبنان خواهد بود، اعلام کرد.

میقاتی گفت: صحبت درباره رشوه اروپا به لبنان برای ماندن آوارگاه (پناهجویان) در خاک این کشور نادرست است، این هدیه کاملا بی‌قید و شرط است و بر اساس روال‌های پذیرش هدایا، از سوی لبنان تایید شده است.

نخست‌وزیر موقت لبنان در ادامه نیز تاکید کرد: بسته کمک‌های اتحادیه اروپا کمکی بدون قید و شرط منحصرا برای لبنان و مردم آن بوده و شامل بخش‌های بهداشت، آموزش، حمایت اجتماعی و فقیرترین خانواده‌ها است.

او همچنین توضیح داد: بسته کمک‌های مالی اروپا شامل کمک‌ها به ارتش و نیروهای امنیتی امنیت عمومی و نیروهای امنیت داخلی برای کنترل مرزهای زمینی می‌شود و هرآنچه بر خلاف این گفته می‌شود، سخنی پوچ و اتهام‌های سیاسی نادرست است.

این مسوول لبنانی در پایان بر عزم کابینه‌ این کشور برای اجرای قوانین در تمامی بخش‌های این کشور تاکید کرد و گفت: هر فردی که به شکل غیرقانونی اقامت داشته باشد، از کشور اخراج خواهد شد و در مورد این مساله غیرقابل انکار است و دستورات اجرای اقدامات لازم به دستگاه‌های مربوطه داده شده است.

تعداد پناهجویان سوری در لبنان ۱.۸ میلیون تن است که طبق برآوردهای لبنان، اسامی حدود ۸۸۰ هزار تن از آنها توسط کمیساریای امور پناهجویان سازمان ملل به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • «تست ژنتیک»، گمشده و چراغ راه ورزش ایران
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان