Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، ️سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه به منظور شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد.

کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران در وین با اعلام این خبر افزود: عراقچی امروز با برخی روسای هیات‌های شرکت کننده در نشست دیدارهای دوجانبه خواهد داشت، همچنین در این روز نشست‌های کارشناسی اعضای برجام نیز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غریب آبادی گفت: نشست کمیسیون مشترک نیز در روز سه شنبه برگزار می شود و دیدارهای دوجانبه رییس هیات ایرانی با هیات های دیگر، در این روز نیز ادامه خواهد یافت.

عراقچی در این سفر با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و وزیر امور خارجه اتریش نیز دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط اتحادیه اروپا به اجرای برجام متعهد می‌ماند/ کمیسیون مشترک برجام تشکیل جلسه خواهد داد کمیسیون مشترک برجام 1 سپتامبر برگزار می‌شود تاریخ نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام اعلام شد بیانیه هماهنگ‌کننده نشست کمیسیون مشترک برجام: تایید عدم بهره مندی ایران از منافع ناشی از رفع تحریم ها عراقچی: بدون تامین منافع‌مان در حوزه اقتصادی به برجام باز نمی‌گردیم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کمیسیون مشترک برجام سفر عراقچی به وین سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کمیسیون مشترک برجام نشست کمیسیون مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در دیدار با عبدالله جوپ، وزیر امور خارجه کشور مالی در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از سفرش  به مالی و مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته تاکید کرد ما از  پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان‌ به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه‌ها بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری‌ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق  تاکید کرد: این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!