Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان اعلام کرد عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی طبق شریعت اسلام حرام است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از العالم، «احمد الریسونی» با بیان اینکه عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی طبق شریعت اسلام حرام است، گفت: موضع شریعت درباره این عادی‌سازی تنها می‌تواند تحریم و مخالفت کامل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حتی اگر موضع‌گیری دراین‌باره طبق موازین انسانی و اخلاقی و نه دینی انجام شود، موضع مناسب درباره عادی‌سازی روابط تنها تحریم و مخالفت با آن خواهد بود.

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان عنوان کرد: اصطلاح «عادی‌سازی روابط» تعبیر جدیدی درباره دشمن صهیونیستی است که از رهگذر آن می‌خواهند عرب‌ها غصب و اشغال سرزمین فلسطین، کوچاندن ساکنان آن و هزاران جنایت دیگر را به فراموشی بسپارند. عادی‌سازی روابط به معنای استقبال از اسرائیل، دادن جایگاه طبیعی (یک کشور) در میان کشورها و ملت‌های عرب که کشوری همسایه، دوست باشد و تمام راه‌ها و منافع (کشورهای عربی) به روی تل‌آویو باز شود.

ریسونی گفت: هدف از عادی‌سازی روابط با اسرائیل، خارج کردن این رژیم از وضعیت ناگواری است که به سبب مخالفت قاطع ملت‌های منطقه در آن به‌سر می‌برد. عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با دشمن صهیونیستی، خدمت به این رژیم و ابزار نجات آن است و موجب تداوم اشغالگری خواهد شد.

وی افزود: برقراری روابط با رژیم صهیونیستی پاداشی به این رژیم به خاطر جنایاتش علیه ملت فلسطین، تشویق برای تشدید جنایت‌ها و تسلط صهیونیست‌ها بر کشورهای عربی در تمام زمینه‌ها خواهد بود. تحریم عادی‌سازی روابط همان تحریم ظلم، غصب و اشغالگری و جنایت‌های مختلف دیگری است که صهیونیست‌ها بیش از ۸۰ سال است، مرتکب آن می‌شوند.

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان عادی سازی روابط دشمن صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است

«بنی گانتس» عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به براندازی کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد و گفت اگر اعضای کابینه با «پیشنهاد خوب برای توافق اسرا» مخالفت کنند، کابینه را منحل می‌کند.

وی امروز یکشنبه افزود اگر کابینه نتانیاهو مانع از انعقاد توافق اسرا شود که سرویس امنیتی از آن حمایت می‌کند، هیچ اجباری برای کابینه وجود ندارد که به کار خود ادامه دهد.

گانتس در واکنش به تهدید «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی این رژیم که گفته بودند در صورت تعلیق عملیات نظامی احتمالی در شهر رفح، در جنوب نوار غزه از کابینه خارج خواهند شد، گفت اگر کابینه مانع از توافق اسرا شود، در کابینه جنگ نمی‌ماند.

وی تاکید کرد حمله به رفح مهم است اما بازگرداندن اسیران صهیونیستی مهم‌تر است.

همچنین «یائیر لاپید» رئیس مخالفان کابینه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در اظهاراتی گفت که کابینه باید از میان این گزینه‌ها یکی را انتخاب کند؛ زنده بازگرداندن اسرا یا بن‌گویر و اسموتریچ، رابطه با آمریکا یا بن‌گویر و اسموتریچ، توافق با عربستان یا بن‌گویر و اسموتریچ، امنیت یا بن‌گویر و اسموتریچ.

اخیرا روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد: مخالفت بن گویر و اسموتریچ، نتانیاهو را برای ایجاد مانع در رسیدن به توافق با گروه‌های فلسطینی در غزه تحت فشار قرار می‌دهد.

این روزنامه نوشت: حتی زمانی که نتانیاهو مفاد قرارداد را بپذیرد، مخالفت بن گویر و اسموتریچ باعث می‌شود که در جلسات گسترده دولت، اظهارات خود را تغییر دهد تا احتمال انعقاد توافق را از بین ببرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد