Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم طرفداری به وقایع حول ورزش ایران در روز دهم شهریور سال های اخیر می پردازد. 

به گزارش طرفداری؛ مهم ترین اتفاقاتی که در روز دهم شهریور سال های اخیر افتاده است در تقویم طرفداری امروز آمده است: 

کنفرانس مطبوعاتی میروسلاو بلاژوویچ پس از بازی با تایلند (10 شهریور 1380)

در پایان دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و تایلند، سرمربی تیم ملی در یک کنفرانس مطبوعاتی به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در چارچوب رقابت های فوتبال مقدماتی جام جهانی 2002 در قاره آسیا ، عصر روز شنبه در بانکوک به تساوی بدون گل رسید. "

 میروسلاو بلازوویچ " از بازی امروز به عنوان یک جهنم واقعی یاد کرد و گفت ما خوشحالیم که به سلامت توانسته ایم از این میدان خارج شویم. وی در عین حال گفت که تیم ایران برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان آمده بود و حاضر به بازی بسته و دفاعی نشد. بلازوویچ گفت : با توجه به برنامه قبلی ، در انتظار کسب پیروزی بودیم و به این دلیل حتی با سه مهاجم به دروازه حریف حمله کردیم. وی همچنین از نتیجه بازی، و بازی بازیکنان ایران ابراز رضایت کرد و گفت: ما تصمیم داریم تا پایان رقابت ها هیچ بازی را به حریف واگذار نکنیم.

"هرنان کرسپو" جانشین "رونالدو" در اینتر (10 شهریور 1381)

باشگاه اینترمیلان ایتالیا برای جایگزینی "رونالدو" مهاجم برزیلی خود که شنبه شب به رئال مادرید ملحق شد، "هرنان کرسپو" مهاجم آرژانتینی باشگاه لاتزیو را به خدمت گرفت. به گزارش سایت اینترنتی باشگاه اینتر، قرارداد انتقال کرسپو 27 سالــه به ارزش 26 میلیون یورو به اضافه "برناردو کورادی" مهاجم اینتر و به مدت 4 سال به امضای طرفین رسید.

 بنابراین گزارش، کرسپو پیراهن شماره 9 رونالدو را که با انتقال وی به رئال مادرید اسپانیا خالی مانده است، به تن خواهد کرد. این مهاجم ملی پوش آرژانتینی فوتبال حرفه ای را باشگاه ریورپلات آغاز کرده و در سال 1996 به پارما ایتالیا ملحق شد. وی پس از به ثمر رساندن 62 گل طی چهار فصل حضور در پارما، در سال 2000 به لاتزیو پیوست که قرارداد 54 میلیون دلاری وی در آن زمان رکوردی جهانی محسوب میشد. کرسپو در نخستین فصل حضور خود با 26 گل عنوان بهترین گلزن رقابت های سری آ باشگاه های ایتالیا را بدست آورد.

فیفا برای جام جهانی 2006، دویست و پنجاه میلیون دلار اوراق قرضه می فروشد (10 شهریور 1382)

فیفا روز دوشنبه اعلام کرد در نظر دارد با فروش 250 میلیون دلار اوراق قرضه، سرمایه گذاری انجام شده برای برگزاری رقابت های جام جهانی فوتبال 2006 آلمان را بیمه کند. به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، منابع آگاه اعلام کردند که در صورت موفقیت این اقدام، خریداران اوراق در کنار فدراسیون بین المللی فوتبال مسوول جبران زیان های احتمالی ناشی از لغو مسابقات جام خواهند بود و فیفا نیز در مقابل، مبلغی سود به کسانی که این ریسک را می پذیرند پرداخت خواهد کرد. یک منبع نزدیک به فیفا در این زمینه گفت: فدراسیون بین المللی فوتبال ترجیح می دهد بجای مراجعه به شرکت های بیمه، توسط خریداران اوراق قرضه جام جهانی را بیمه کند. اوراق مذکور بصورت دلار، فرانک سوییس و یورو در بازار فروش عرضه خواهد شد. سررسید این اوراق در سال 2006 یعنی هنگام برگزاری هجدهمین دوره رقابت های جام جهانی خواهدبود اما اطلاعات بیشتر در این زمینه در ماه سپتامبر از سوی فیفا اعلام خواهد شد.

خداداد عزیزی پس  از سه سال برای دیدار با اردن به تیم ملی دعوت شد  (10 شهریور 1383)

عزیزی که عصر چهارشنبه پس از سه سال دوری از تیم ملی، دوباره به اردوهای این تیم بازگشت، درگفت وگو یی گفت: تلاش خواهم کرد تا جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی را بدهم و به خوبی خواسته های مربیان را در زمین اجرا کنم.  بازیکنان کشورمان بعد از شکست مقابل اردن در تهران کاهش یافته بطوریکه این امر باعث شده تا آنان دیدار سختی را برابر حریف خود داشته باشند.  اردن به هیچ وجه در حد و اندازه های تیم ملی فوتبال ایران نیست و ملی پوشان ایرانی این موضوع را در امان به اثبات خواهند رساند.

مهاجم با تجربه با تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت : در صورتی که ملی پوشان کشورمان بتوانند بر جو حاکم ورزشگاه امان مسلط شوند، براحتی از سد تیم اردن خواهند گذشت تا همچنان امیدوار به صعود به مرحله بعدی جام جهانی باشند. " من هم هیچ مشکلی با مسوولان و اعضای تیم ملی فوتبال ایران ندارم و تنها برای خدمت و افتخار آفرینی، بار دیگر در اردوهای تیم ملی حضور یافته ام .

تقدیر مطبوعات اتریش از کریمی در آستانه دیدار بایرن مونیخ و راپید وین (10 شهریور 1384)

مطبوعات اتریش در آستانه دیدار تیم فوتبال باشگاه "بـایر مونیخ" آلمان بـا تیم فوتبال باشگاه "راپید وین" اتریش در چارچوب مسابقات جـام قهرمانی باشگاه های اروپا، بــه تقدیر از "علی کریمی" بازیکن ایرانی فصل جدید این تیم آلمانی پرداختند. روزنامه "کرونن سایتونک" چــاپ اتریش با چاپ تصویری از کریمی به همراه سرمربی بایرمونیخ به استقبال این دیدار رفته است.

این روزنامه نوشت: علی کریمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به سرعت توانست جایگاه خود را در باشگاه بایرن مونیخ آلمان باز کند و بـه عنوان یکی از بازیکنان پرطرفدار و تاثیرگذار این تیم مطرح شود. کرونن سایتونک افزوده است: سرمربی تیم بایرن مونیخ طــی چند بازی اخیر این باشگاه کریمی را مرتب در بازی های این تیم شرکت داده است. این روزنـامه که به بهانه بازی تیم های بایرن مونیخ و تیم راپید اتریش در چارچوب مسابقات جام قهرمانی باشگاه های اروپا تنها به چاپ تصویر کریمی و سرمربی تیم باشگاه بایر مونیخ پرداخته، در مقاله خود از هیجان طرفداران تیم راپید اتریش برای این بازی حساس یاد کرده است.

آزادی ملی پوشان فوتبال آلمان در انتخاب نوع کفش خود در مسابقات ملی (10 شهریور 1385)

پس از توافق جدید و بلند مدت فدراسیون فوتبال آلمان با شرکت آدیداس، بازیکنان فوتبال این کشور می توانند آزادانه نوع کفش خود را در مسابقات ملی انتخاب کنند. به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین، تاکنون بازیکنان فوتبال آلمان حتی در صورت قرارداد شخصی با دیگر شرکت های پوشاک ورزشی، مجبور بودند در مسابقات ملی کفش های ساخت شرکت آدیداس را بپوشند. اما بازیکنان آلمان در اواسط ماه اوت پیش از دیدار دوستانه با سوئد در گلزن کرشن با توجه به انتشار خبرهایی در مورد احتمال اعتصاب آنها، در این باره با فدراسیون کشور خود گفت و گو کردند که فدراسیون آلمان نیز موافقت کرد برای رسیدن به راه حلی دوستانه تلاش کند. به همین خاطر فدراسیون آلمان روز پنجشنبه اعلام کرد که بر اساس قرارداد جدید با شرکت آدیداس، بازیکنان در انتخاب کفش ها و دروازه بانان نیز در انتخاب نوع دست کش های خود آزاد هستند.

بر اساس این قرارداد، شرکت آدیداس تا سال 2014 تمامی وسایل مورد نیاز تیم های اصلی زنان و مردان فوتبال آلمان را تامین خواهد کرد. تیم ملی فوتبال آلمان روز شنبه اولین مسابقه خود را درجریان رقابت های مقدماتی یورو 2008 در اشتوتگارت مقابل ایرلند برگزار می کند و چهار روز بعد به مصاف سن مارینو می رود.

اشکان دژاگه نخستین گل خود را برای تیم ولفسبورگ به ثمر رساند (10 شهریور 1386)

"اشکان دژاگه" بازیکن ایرانی تیم ولفسبورک آلمان در مسابقه روز شنبه تیم خود مقابل تیم هرتابرلین، نخستین گل خود را برای باشگاه جدیدش به ثمر رساند. دژاگه در دقیقه 61 این مسابقه که در زمین تیم هرتابرلین در شهر برلین پایتخت آلمان برگزار شده بود، با شوت خود از فاصله 17 متری توانست دروازه این تیم را باز کند. در این حال علیرغم گل اشکان ، تیم هر تابرلین توانست این رقابت خانگی را با نتیجه دو بر یک به سود به پایان برساند.
اشکان دژاگه تا فصل گذشته بوندسلیگا در تیم هرتا برلین عضویت داشت، از فصل جاری با انعقاد قراردادی سه ساله به تیم ولفسبورک ملحق شد. در فصل جدید مسابقات بوندسلیگای آلمان، تیم هانوفر با شش امتیاز از چهار مسابقه، در مقام نهم و تیم ولفسبورک با چهار امتیاز از چهار مسابقه، در رده یازدهم این مسابقات قرار دارند.

مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و عربستان در شهر ریاض برگزار می شود (10 شهریور 1387)

به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال بین تیم های ملی فوتبال ایران و عربستان سعودی ساعت 45/22 دقیقه روز 16 شهریور ماه به وقت تهران در ورزشگاه ملک فهد واقع در شهر ریاض برگزار خواهد شد. این ورزشگاه با ظرفیت 70 هزار نفر در زمینی به مساحت 47 هزار متر مربع ساخته شده است و تیم ملی فوتبال ایران، آخرین بار در رقابتهای مقدماتی جام جهانی سال 1998 در فرانسه مقابل تیم ملی فوتبال عربستان سعودی در این ورزشگاه بازی کرده است.
تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه بی مسابقات انتخابی جام جهانی با تیم های کره جنوبی، کره شمالی، عربستان سعودی و امارات عربی متحده همگروه است هم اکنون 23 بازیکن در جزیره کیش تمرینات خود را زیرنظر علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیگیری می کنند. تیم ملی فوتبال ایران روز 14 شهریور ماه عازم عربستان سعودی می شود.

مدیرعامل استقلال گمانه زنی برای حضور در فدراسیون فوتبال را رد کرد (10 شهریور 1388)

امیر رضا واعظ آشتیانی گفت : بارها اعلام کرده ام که علاقه ای به حضور در فدراسیون فوتبال ندارم. وی ادامه داد:برای ریاست فدراسیون فوتبال و یا هر مسئولیتی که در دوران مدیریتی خود داشته ام،هرگز متوسل به واسطه نشده ام و یا مسئولان را تحت فشار قرارداد نداده ام. مدیرعامل باشگاه استقلال تهران افزود : همواره تلاش کرده ام شایستگی های خود را برای مسئولیت هایی که به من واگذار می شود، نشان دهم.

آشتیانی با بیان اینکه گمانه زنی ها درخصوص حضورم در فدراسیون فوتبال صحت ندارد، گفت: علاقه ندارم در فدراسیونی که اساسنامه آن هیچ اختیاری برای رییس فدراسیون قائل نیست، حضور یابم. وی ادامه داد: مایل به حضور در چنین موقعیتی نیستم و درفرصتی مناسب در مورد اساسنامه و حوزه اختیارات رییس فدراسیون فوتبال اظهار نظر خواهم کرد.

کاپیتان تیم فوتبال ایران در نشست خبری حاضر نشد (10 شهریور 1390)

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار با اندونزی حاضر نشد. طبق قوانین کاپیتان تیم ملی ایران نیز می بایست در این نشست شرکت می کرد اما جواد نکونام غیبت کرد. گفته می شود نکونام با سرماخوردگی جزیی روبرو شده و کادر فنی برای جلوگیری از احتمال افزایش ناراحتی نکونام اجازه حضور وی را صادر نکرده است.
این در حالی است که انتظار می رفت برای احترام به خبرنگاران ایران و خارجی کاپیتان تیم ایران یا بازیکن دیگری در این نشست شرکت می کرد. کارلوس کی روش در نشست خبری امروز به صورت رسمی جواد نکونام را به عنوان کاپیتان تیم ملی معرفی کرد که این مساله با توجه تجربه بالا و سن بیشتر کریمی و مجیدی می تواند برای تیم ملی حواشی مختلفی ایجاد کند. تیم ملی ایران فردا شب در ورزشگاه ازادی میزبان اندونزی خواهد بود.

زهرا نعمتی در مرحله یک چهارم نهایی پارالمپیک لندن (10 شهریور  1391)

'زهرا نعمتي' بانوي تيراندازي با كمان ايران در بازي هاي پارالمپيك 2012 لندن، با برتري مقابل حريفي از ايتاليا به مرحله يك ‌چهارم نهايي صعود كرد. 'زهرا نعمتی' در مرحله یك‌ هشتم نهایی رقابت ‌های تیراندازی با كمان زنان در بخش ریكرو كلاس w1 و w2، با نتیجه 6 بر صفر مقابل 'پرنا ماریانجلا' از ایتالیا پیروز و راهی مرحله یك چهارم نهایی شد.
زهرا نعمتی روز پنجشنبه در مرحله مقدماتی موفق شده بود با قرار گرفتن در رده نخست، ركورد بازی های پارالمپیك را بهبود بخشد. رقابت های مرحله یك چهارم نهایی تیراندازی با كمان، فردا (شنبه) برگزار می شود و 'زهرا نعمتی' به مصاف حریفی از تركیه خواهد رفت.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال عربستان سعودی فوتبال آلمان اشکان دژاگه بایرن مونیخ شرکت آدیداس کاپیتان تیم سرمربی تیم زهرا نعمتی جام جهانی سه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • آیا فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای کارگران تعطیل است؟
  • روز کارگر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / تاریخ دقیق روز کارگر در سال ۱۴۰۳
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی