Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-روز شنبه ۸ شهریورماه تعدادی از دامداران محلی در تماس با پلیس از توقف مشکوک یک خودرو پژو پارس در تپه‌های اطراف گلپایگان خبر دادند که مأموران پس از حضور در محل و بررسی خودرو و اطراف آن متوجه شدند که جسد زنی ۳۹ ساله پس از قتل به آتش کشیده شده است.

در ادامه مأموران تحقیقات‌شان را برای شناسایی عامل قتل آغاز کردند و موفق شدند قاتل ۳۲ ساله را در همان اطراف دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتقال متهم به اداره پلیس، وی ضمن اعتراف به قتل گفت: این زن همسر صیغه‌ای من بود و به خانه‌اش رفت و آمد داشتم تا اینکه دختر ۱۸ ساله او را دیدم و عاشقش شدم، بعد از مدتی تصمیم به ازدواج با او گرفتم، اما وقتی مادرش متوجه شدت بشدت با ما مخالفت کرد. اما من و دختر جوان که او را مانع ازدواجمان می‌دیدیم وی را روز چهارم شهریور در خانه به قتل رساندیم و چند روزی هم جسد را در خانه نگه داشتیم، اما وقتی متوجه شدیم جسد در حال فاسد شدن است آن را به بیابان برده و به آتش کشیدیم.

با اعترافات متهم دستور بازداشت دختر مقتول نیز صادر شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یسنا» زنده پیدا شد + فیلم

به گزارش جماران؛ «یسنا» دختر چهار ساله کلاله‌ای امروز توسط گشت پاراگلایدر نیروهای هلال احمر سالم پیدا شد.

خبرگزاری فارس نوشت: «یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، پیدا شد.

تمامی تیم‌های امدادی و انتظامی از لحظات اولیه در منطقه حاضر بودند و جست‌وجو با تمام توان و امکانات برای یافتن وی ادامه پیداکرد.

نهایتا مدیرعامل جمعیت هلال احمر به خبرنگار فارس از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر خبرداد.

 

حجم ویدیو: 1.91M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد