Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین شام غریبان شهادت امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مساجد استان اردبیل برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، همزمان با شب شهادت امام حسین (علیه السلام) و 72 تن از یاران باوفایش آئین شام غریبان در مساجد استان اردبیل با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم ولایی اردبیل با برپایی مراسم های عزاداری همنوا با اسرای کربلا به نوحه سرایی پرداختند و بر سر و سینه زدند.

 

اطعام عزاداران و پخش نذورات و احسان از دیگر برنامه های به یاد عطشان بودن امام حسین (علیه السلام) و یارانش در مراسم های شام غریبان صورت می گیرد.

 

مرثیه سرایی و نوحه خوانی هم نوا با زبان حال اسرای کربلا از دیگر برنامه های در آئین های عزاداری شام غریبان است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز عاشورا شام غریبان عزاداری امام حسین ع اردبیل شام غریبان امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) در استان از اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام)، لایروبی دو رشته قنات، بهره برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در منطقه عشایری دهدلی خبر د اد.
سردار اکبری افزود: همچنین نصب پنل‌های خورشیدی خانگی پنج کیلوواتی برای ۱۰۰ تا ۱۲۰ خانواده در روستای دهدلی را از دیگر برنامه‎‌های بسیج سازندگی است.

دیگر خبرها

  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان
  • آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین
  • دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام
  • آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس
  • سوگواری سلماسی‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد