Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:17:37 GMT

«علامرودشت» در استان فارس لرزید

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۴۸۴۳

«علامرودشت» در استان فارس لرزید

به گزارش خبرنگار مهر، این زمین لرزه در ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه و حوالی شهر علامرودشت از توابع شهرستان لامرد در استان فارس و در عمق ۹ کیلومتری زمین رخ داد.

رحیم آزادی مدیرکل بحران استانداری فارس نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: نیروهایی بومی در آمادگی کامل به سر برده تا در صورتی که نیاز به عملیات باشد با حضور در منطقه نسبت به خدمت رسانی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نیروهای ارزیاب نیز در منطقه حضور داشته‌اند تا نسبت به ارزیابی خسارت‌های احتمالی پیش بینی لازم را انجام دهند.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۷۴ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

کد خبر 5011769

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز استانداری فارس شهرستان مهر محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان شیوع کرونا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

طرح چند منظوره اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا و ۲۰۰ کیلومتری شرق کلمبو، پایتخت این کشور و در منطقه ای نسبتا محروم و خشک قرار دارد. این پروژه عظیم و منحصر به فرد شامل ساخت «۲ سد»، «تونل انتقال آب» و «دو واحد نیروگاه زیرزمینی برق آبی هریک ۶۰ مگاوات (در مجموع ۱۲۰)» می شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور