Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، اهالی قبیله تورجا در جنوب سولاویسی رسم وحشتناکی دارند. آنها هر سال در ماه آگوست مرده های خود را از قبر بیرون می آورند، لباس به تنشان می کنند، سیگار به لبشان می گذارند و با آنها عکس یادگاری می گیرند.

در واقع مردم تورجا مرگ را مهمترین بخش زندگی می‌دانند و برای مراسم خاکسپاری نزدیکان خود، هزینه‌های بسیار زیادی می‌کنند و حتی برای این نوع مراسم‌ از دیگران پول قرض می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم دوم خاکسپاری آن‌ها در مرداد هر سال برگزار می‌شود زمانی که جسد اطرافیانشان را از قبر خارج کرده و آن‌ها را تمیز می‌کنند تا هیچوقت جسد این افراد تجزیه نشود.

بعد از پایان این مراسم معمولا در تابوت هدایایی قرار می‌دهند و جسد را دوباره داخل آن می‌گذارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رسم قبر اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصاویری از برخورد وحشتناک پلیس آمریکا با دختران دانشجو

به دنبال گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به رژیم صهیونیستی، تصاویری از برخورد خشن و وحشتناک پلس آمریکا با دانشجویان به خصوص دختران در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت. 

دیگر خبرها