Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@06:05:31 GMT

۱۲ هزار پُرس غذای گرم میان نیازمندان کردستانی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۰۵۵

۱۲ هزار پُرس غذای گرم میان نیازمندان کردستانی توزیع شد

سپاه بیت‌المقدس استان در یک اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه از اوایل دهه ماه محرم تاکنون، ۱۲ هزار پُرس غذای گرم میان نیازمندان کردستان توزیع کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش کُردتودی، با حضور فرمانده سپاه استان کردستان، در شب یازدهم محرم؛ شام غریبان تعداد ۵ هزار پُرس غذای گرم توسط سپاه بیت المقدس میان نیازمندان کردستانی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان (ع) اظهار داشت: هرساله مردم در تاسوعا و عاشورای حسینی نذر کرده که امروز نیز، مجموعه سپاه بیت‌المقدس به همت خیرین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای رزمایش کمک مومنانه ۵ هزار پرس غذای گرم آماده و میان نیازمندان توزیع می‌کند.

سردار حسینی افزود:امشب به مناسبت شام غریبان و به منظور تکریم خانواده‌های نیازمند، یکهزار پرس غذای گرم میان نیازمندان حاشیه شهر سنندج توزیع می‌شود تا ان شاء الله به برکت وجود امام زمان (عج) و حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران باوفایش بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه بیت‌المقدس در اوایل دهه ماه محرم به کمک آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان ۷ هزار پرس غذای گرم دیگر میان نیازمندان توزیع کرده است افزود: تا کنون ۱۲ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان کردستانی‌های نیازمند توزیع شده است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان در پایان گفت: امیدواریم به همت مسئولان در این روز‌های کرونای امکانات معیشتی زندگی نیازمندان تهیه و توزیع شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: غذای گرم میان نیازمندان میان نیازمندان کردستان هزار پرس غذای گرم سپاه بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امان‌الله گشتاسبی ظهر پنج‌شنبه در ویژه برنامه گرامیداشت مقام معلم در سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم در خصوص استاد شهید مطهری عنوان کرد: شهید مطهری یک الگوی ناب و به تمام معنا معلم بود که بهره گیری از زندگی ایشان به عنوان سرمشق و الگو برای جامعه فرهنگیان ما یک لازمه و ضرورت محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز معلمان ما وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند و آن هم تربیت شاگردانی در تراز انقلاب است که شهید مطهری نیز این رسالت سنگین را عملیاتی کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: تمام تلاش دشمن این است که از رشد، تعالی و ترقی نوجوانان و جوانان این سرزمین جلوگیری به عمل آورد و برای انجام این کار به حربه‌های گوناگونی متوسل می‌شود

گشتاسبی خطاب به فرهنگیان اضافه کرد: هم شما و هم جامعه دارای شرح وظایف و انتظاراتی است که باید با درک متقابل و صحیح از آن به یک گفتمان سازنده برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم رسید.

وی تصریح کرد: باید با اجرای عدالت اجتماعی مورد تاکید امامین انقلاب و شهید مطهری، از سو استفاده دشمن برای تغییر ذهنیت افکار عمومی، ناکارآمد نشان دادن سیستم و تخریب نهادها و ارزش‌های انقلاب جلوگیری کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه باید از منظومه فکری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نهایت بهره را ببریم، گفت: ما و شما فرهنگیان ارجمند باید تا آنجا که می‌توانیم در مساله جهاد تبیین ورود کنیم تا دستاوردهای شگرف نظام مقدس اسلامی در تمامی ابعاد به خوبی در منظر افکار عمومی قرار بگیرد.

کد خبر 6095095

دیگر خبرها

  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • خاطرات نفس‌گیر از نخستین روز عملیات بیت‌المقدس
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم