Web Analytics Made Easy - Statcounter

حافظ باباپور، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه طرح بهسازی مسکن روستایی از سال ۱۳۷۴ در استان آغاز شده است، افزود: تاکنون ۱۴۰ هزار و ۷۲۰ واحد مسکن روستایی استان بهسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه سهیمه آذربایجان شرقی در طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی برای نوسازی و مقاوم سازی واحدهای کم دوام روستایی سالانه ۱۲ هزار واحد است، اظهار داشت: تاکنون ۱۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به واحدهای مسکونی روستایی تحت پوشش نهادهای حمایتی در قالب برنامه جامع تامین مسکن اقشارکم درآمد روستایی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت برای ۴۴ هزار واحد مسکونی روستایی استان نیز تسهیلات قرض الحسنه جهت تعمیر واحد مسکونی و احداث حمام روستایی پرداخت و ۱۴ واحد کتابخانه روستایی احداث شده است.

باباپور، ساخت ۹ واحد مجتمع فرهنگی هنری، احداث ۱۶ هزار و ۵۰۶ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۱۱ هزار و ۵۷۵ واحد مسکن ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد شهری و یک هزار و ۱۱۸ واحد مسکونی برای محرومان توسط خیرین مسکن سازی استان را از دیگر اقدامات این اداره کل اعلام کرد.

وی یادآوری کرد: تاکنون برای یک هزار و ۹۵۴ روستای استان طرح هادی روستایی مطالعه و تهیه شده، طرح هادی ۴۸۸ روستا بازنگری و در ۹۰۷ روستا این طرح اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی میانگین کشوری اجرای طرح هادی را ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: این میزان در سطح استان ۴۴ درصد است.

باباپور، ادامه داد: در این مدت ۲۱۹ هزار و ۹۸۱ جلد سند روستایی و ۲۶ هزار و ۷۵۴ جلد سند شهری در شهرهای ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده و از سال ۹۴ تا ۹۸ بیش از ۵۰ هزار و ۴۷۰ تن قیر رایگان تخصیص و از این محل ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمربع معابر روستایی آسفالت شده است.

بنیاد مسکن در ۲۱ فروردین سال ۵۸ به فرمان امام راحل تاسیس شد

آذربایجان شرقی با بیش از ۳.۹ میلیون نفر جمعیت دارای ۲۱ شهرستان و ۲ هزار و ۷۲۹ روستا است. 

برچسب‌ها آذربایجان شرقی بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی مسکن آذربایجان شرقی بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی مسکن آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۶۲ درصدی تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدزبیر موسوی، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در نشست شورای بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، اظهار کرد: میانگین پرداخت کشوری ۵۵ درصد بوده اما در استان ۶۲ درصداست.

وی افزود: ۵۳ هزار و ۶۵ پرونده به بانک‌های عامل معرفی شده است و بقیه را حداکثر تا اواخر خرداد معرفی می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک ملی ۴۵۰ سهمیه داشتیم که ۴۱۶ واحد معرفی شده‌است، در سال جدید بانک‌ها اعلام کرده‌اند سیاست‌ها هنوز ابلاغ نشده‌است و پرداخت‌ها کمتر شده‌است، انتظار داریم کمی سخت‌گیری‌ها در بخش ضمانت‌ها نیز کمتر شود، سال جدید پرداختی در بانک ملی نداشتیم.

سهراب اصالت‌زاده معاون بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این نشست وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن از طرف بانک‌ها را شرح داد و گفت: بانک سپه ۷۰۰ سهمیه دارد که ۲۰۹ واحد انعقاد قرارداد شده‌ اما در سال جدید هنوز پرداختی انجام نشده‌است.

وی افزود: سهمیه بانک مسکن ۱۳۵۰ فقره بوده که از ۱۲۰۰ مورد معرفی شده ۴۲۴ مورد انعقاد قرارداد شده است.

اصالت‌زاده تصریح کرد: سهمیه بانک تجارت ۱۵۰۰ واحد سهیمه بوده که از این تعداد ۱۱۴۵ واحد معرفی شده ۲۱۵ مورد انعقاد قرارداد شده‌است.

وی با اشاره به عملکرد سایر بانک‌ها از سال گذشته تاکنون گفت: در بانک صادرات ۹۰۰ سهمیه داشتیم که ۲۶۳ مورد انعقاد قرارداد شده‌است، در بانک کشاورزی ۴۵۰ واحد سهمیه داشتیم ۴۱۴ مورد معرفی و ۲۱۵ مورد انعقاد قرارداد شده‌است.

معاون بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سهمیه بانک رفاه ۸۰۰ واحد بود که از ۶۸۴ واحد معرفی شده، ۲۰۰ واحد انعقاد قرارداد شده‌است و بانک ملت ۵۵۰ سهمیه بود که ۳۴۳ واحد معرفی شده و ۳۱۵ واحد انعقاد قرارداد شده‌ است.

وی گفت: پست بانک نیز ۳۰۰ واحد سهمیه داشتیم که ۲۰۷ واحد معرفی کردیم و ۴۸ مورد انعقاد قرارداد شده‌است.

کد خبر 749365

دیگر خبرها

  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید