Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:37:57 GMT

تصادفات بیشتر از کرونا در محورهای نطنز تلفات داد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۳۳۳

تصادفات بیشتر از کرونا در محورهای نطنز تلفات داد

گروه استان‌ها - با در پیش رو بودن ایام تعطیلات برخی شهروندان با بی توجهی به تذکرات رهسپار سفر شدند و متاسفانه تلفات تصادفات در محورهای نطنز بیشتر از کرونا بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، با شیوع ویروس کرونا در کشور ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا یکی از عوامل تشدید شیوع ویروس کرونا را مسافرت اعلام کرده است و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از هر تریبونی استفاده و این مهم را متذکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و پیش رو بودن ایام تعطیلات برخی از شهروندان به منظور مسافرت به شهرهای کشور موجب سنگین شدن بار ترافیکی جاده‌ها و به تبع آن افزایش سوانح رانندگی می‌شوند.

وقوع تصادفات رانندگی در جاده‌های کشور همچنان ادامه دارد و تنها در شبانه‌روز گذشته و به دنبال وقوع دو فقره تصادف در محورهای مواصلاتی نطنز سه نفر کشته و پنج نفر نیز زخمی شدند در حالی ویروس کرونا در چنین بازه زمانی چنین تلفات سنگینی را نداشته است.

علی شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: علی رغم توصیه‌های فراوان مسئولان ستاد مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از انجام مسافرت، متاسفانه طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعداد 11 مورد حوادث رانندگی در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز رخ داد که منجر به فوت سه تن از هموطنان و مصدومیت سرنشینان خودرو شد.

گزارش| بی‌توجهی برخی هموطنان به هشدارها و مسافرت به گیلان / شرایط کرونا رو به «بحران» است‌افزایش مسافرت‌ها به خطه شمال / درخواست دانشگاه علوم پزشکی از مردم ‌برای عدم مسافرت به گیلانشیب نزولی شیوع کرونا در گلستان/ از مردم عزیزمان می‌خواهم مسافرت‌ها را به تعویق بیندازند

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نطنز ضمن اشاره به اقدامات درمانی به موقع توسط عوامل امدادی و اعزام مجروحان به مراکز درمانی جهت تکمیل روند درمان آنان گفت: مصدومان طی عملیات درمانی - فوریتی توسط فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز به بیمارستان شهید بهشتی کاشان، شهید بهشتی اردستان، خاتم‌الانبیای نطنز و فاطمیه بادرود اعزام شدند.

علی کفاشی نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم ضمن اشاره به وقوع سانحه در محورهای مواصلاتی نطنز اظهار داشت: انحراف و واژگون شدن خودرو پراید 111 در محور اتوبان کاشان - نطنز در کیلومتر 20 پایگاه امداد و نجات هلال احمر بادرود موجب فوت یک نفر و مصدومیت سه تن از سرنشینان شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود افزود: مصدومان حادثه ضمن انجام اقدامات اولیه و رهاسازی توسط عوامل هلال احمر بادرود و نطنز با آمبولانس اورژانس سرآسیاب و هلال احمر بادرود به بیمارستان خاتم‌الانبیای نطنز اعزام شدند.

کفاشی همچنین از وقوع یک حادثه دیگر در محور مواصلاتی بادرود - کاشان خبر داد و گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ال 90 در محور اتوبان بادرود - کاشان نیز موجب کشته شدن دو نفر و جراحت دو نفر دیگر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود ضمن اشاره با حضور به موقع عوامل امدادی و درمانی پس از وقوع سانحه در این محور مواصلاتی افزود: مصدومان حادثه محور بادرود - کاشان ضمن انجام اقدامات اولیه و رهاسازی توسط عوامل هلال احمر بادرود جهت درمان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند تا مراحل تکمیلی درمان خود را در این مرکز درمانی انجام دهند.

به گزارش تسنیم؛ پلیس راه بادرود دلیل اصلی افزایش تصادفات رانندگی در جاده‌ طی روزهای گذشته راه افزایش حجم ترددها به دلیل تعطیلی ایام تاسوعا و عاشورا عنوان کرده است.

متاسفانه برخی از شهروندان به دلیل عدم هشدارها و درخواست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایام‌ تعطیلات پیش رو به قصد مسافرت موجب افزایش بار ترافیکی محورهای مواصلاتی شدند.

عدم جدی گرفتن هشدارها باعث می‌شود تا علاوه بروز برخی سوانح منجر به فوت و جرح موجب تشدید شیوع ویروس کرونا شود در حالی که شهروندان لازم است بیش از پیش به تذکرات و هشدارهای ستاد ملی مبارزه با کرونا اهمیت داده و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

گزارش از رحمت‌الله کاملی

انتهای پیام/804/ت

R7760/P/S6,1369/CT7 بیشتر بخوانید... زمینه مسافرت از بندر بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس فراهم می‌شود کاشان| شهروندان در ایام تاسوعا و عاشورا مسافرت نکنند/مهار کرونا نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی مازندران| آمار مبتلایان به کرونا در "آمل" افزایش یافت/ مردم از مسافرت و ترددهای غیرضرور بپرهیزند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... زمینه مسافرت از بندر بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس فراهم می‌شود کاشان| شهروندان در ایام تاسوعا و عاشورا مسافرت نکنند/مهار کرونا نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی مازندران| آمار مبتلایان به کرونا در "آمل" افزایش یافت/ مردم از مسافرت و ترددهای غیرضرور بپرهیزند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۲ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۳ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۴ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۵ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۶ استاد حوزه علمیه: حضرت زینب(س) با سخنان روشنگرانه به تبیین اهداف قیام عاشورا پرداخت ۷ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۸ حرم مطهر رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند مهمترین اخبار استانها نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد / به وزیر کشور اعتراض کردم تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری علامرودشت / استقرار تیم‌های امدادی در منطقه / زلزله خسارتی نداشت شناسایی محموله سنگین مواد افیونی در ورودی مشهد / یک تن و ۳۶۰ کیلوگرم موادمخدر ‌از یک ‌تریلر کشف شد پویایی تولید در اوج تحریم‌ها / ۱۸۰ واحد صنعتی نیمه‌تمام در استان گیلان احداث می‌شود مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری علامرودشت / استقرار تیم‌های امدادی در منطقه / زلزله خسارتی نداشت بررسی طرح نهایی اعطای سهام عدالت به جاماندگان در صحن علنی مجلس نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد / به وزیر کشور اعتراض کردم دستور وزیر راه لغو شد/ ابلاغ پروتکل بهداشتی جدید در پروازهای داخلی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر بادرود روستای ابوالفضل تاسوعا و عاشورا ویروس کرونا ترین اخبار پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • افزایش تلفات فروریختن جاده در چین به ۳۶ نفر
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت