Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:44:02 GMT

۶۸ هزار عدد کپسول گاز مایع در شهرستان قزوین توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۳۴۹

۶۸ هزار عدد کپسول گاز مایع در شهرستان قزوین توزیع شد

محمد شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده در سه روز گذشته از سوی فرمانداری شهرستان قزوین بیش از ۶۸۰۰۰ کپسول گاز مایع در بخش‌های پنجگانه شهرستان قزوین توزیع شد.

شفیعی افزود: با توجه به اختلال ایجاد شده در پالایشگاه گاز ال پی جی در شهر اراک و موظف بودن این پالایشگاه نسبت به تغذیه شرکت پرسی گاز و لزوم اعزام کپسول‌های گاز مایع به بخش‌ها و حاشیه شهر قزوین از هفته گذشته کمبود این گاز در بخش‌های پنجگانه شهرستان قزوین احساس شد که ضمن مکاتبه و رایزنی‌های صورت گرفته با پالایشگاه تهران و اصفهان و استقرار معاون امور عمرانی فرمانداری در شرکت پرسی گاز به مدت سه روز خوشبختانه با اعزام ۷ دستگاه تریلی ۱۹ تنی و ۲ دستگاه تریلی ۹ تنی از پالایشگاه‌های یادشده تعداد ۶۸ هزار عدد کپسول گاز مایع در بخش‌های پنجگانه و قسمتی از حاشیه شهر قزوین توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان قزوین تصریح کرد: با توجه به وجود اختلالات موجود در پالایشگاه اراک، تهیه و توزیع کپسول گاز مایع نیازمند مداومت کاری، استمرار در پیگیری و حضور فیزیکی در اماکن مربوطه است که از تلاش معاون عمرانی فرمانداری شهرستان قزوین در هماهنگی لازم و استقرار در محل مورد نیاز و همه کسانی که در در رفع مشکل کمبود گاز مایع در شهرستان قزوین اقدام کردند تشکر می‌شود.

وی یادآور شد: تأمین گاز مایع در ایام تعطیلات محرم توانست بخشی از مشکلات ساکنان این مناطق را در تأمین گاز مایع برطرف کند.

کد خبر 5011849

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد شفیعی فرمانداری قزوین گاز مایع محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان شیوع کرونا شهرکرد کپسول گاز مایع شهرستان قزوین گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟+ فیلم