Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:59:55 GMT

امام جمعه نیر: کمک‌های مومنانه تجلی شعور حسینی است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۵۴۶

امام جمعه نیر: کمک‌های مومنانه تجلی شعور حسینی است

حجت‌الاسلام آیت نعمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیجیان شهرستان نیر در انجام این کار خداپسندانه سنگ تمام گذاشتند.

او گفت: در ایام کرونا بهترین روش برای توزیع نذر و احسان خیرین و عزاداران همین روش است و شایسته است عزاداران حسینی احسانات خود را در قالب کمک های مومنانه به دست نیازمندان جامعه برسانند تا ضمن ادای نذر خود، از ثوابی چندین برابر برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید این شور، محبت و انسان دوستی مردم و خیران در قالب کمک‌های مومنانه و طرح مواسات به دنیا معرفی شود، اظهارداشت: دنیا بداند فرزندان این مملکت با الگوبرداری از سیره و روش انبیای الهی در کمک به نیازمندان ثابت قدم هستند.

امام جمعه نیر افزود: کمک‌های خداپسندانه مومنانه در رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، در پیشگاه الهی ذخیره آخرت همه ما خواهد بود و باید با تلاش بیشتری در این راستا گام برداریم.

وی به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: اجرای رزمایش‌های کمک مومنانه وجه تمایز این کشور با سایر کشورها در این ایام است.

امام جمعه نیر گفت: یکی از درس‌هایی امام حسین (ع) را درس مواسات، ایثار و رسیدگی به نیازمندان دانست و اظهارامیدواری کرد با رعایت مسائل بهداشتی از سوی عزاداران

توزیع کمک‌های مردمی شتاب بیشتری بگیرد.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها استان اردبیل محرم ۹۸ کمک های مردمی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل محرم ۹۸ کمک های مردمی اردبیل استان اردبیل محرم ۹۸ کمک های مردمی اردبیل کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه