Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@08:58:44 GMT

کیوان امام وردی به تجاوز با طعم هیجان اعتراف کرد!

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۵۶۸

کیوان امام وردی به تجاوز با طعم هیجان اعتراف کرد!

چندی قبل هشتکی در فضای مجازی به راه افتاد که در آن دختران و زنانی را که مورد تعرض و آزار جنسی قرار گرفته بودند تشویق کرد تا پرده از این ماجرا بردارند.

به دنبال این هشتگ بود که سریال آزار و اذیت‌های مردی به نام «ک الف» از سوی قربانیان یکی یکی برملا شد و هر دختر با انتشار ماجرایی راز آزار‌های خود از سوی این جوان را فاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها مدعی شدند پس از آشنایی با این پسر و رفتن به خانه وی با خوردن مشروبات الکلی بیهوش شده و قربانی جنایت سیاه او شده‌اند.

بدین ترتیب پرونده‌ای در شعبه سوم دادسرای امنیت اخلاقی تشکیل شد و به دستور بازپرس روح الله رضاپور گتابی، متهم دستگیر شد. این متهم ۳۳ ساله لیسانس باستان‌شناسی دارد و در مغازه کتابفروشی دوستش مشغول به کار بود.

وی همچنین علاوه بر باستان‌شناسی علاقه زیادی به بومگردی دارد و تور‌های گردشگری نیز برگزار می‌کرد. متهم در بازجویی‌ها مدعی شده که با قربانیانش در فضای مجازی آشنا شده و آن‌ها با پای خود به خانه‌اش آمده‌اند و فقط به خاطر هیجان این کار‌ها را انجام داده است و هیچ تنفری از زنان نداشته است.

متهم گفت: در تمام موارد سعی داشته که به سوژه‌هایش علاقه‌مند نشود. او تنها دل به یک دختر بسته بود که با گذشت یک سال از رابطه‌شان به دلیل اختلافات معمولی این رابطه پایان یافته بود. بازپرس پرونده متهم را برای بررسی روانی به پزشکی قانونی معرفی کرده است و تحقیقات برای شناسایی سایر شاکی‌ها و اتهامات وی ادامه دارد.

پلیس به شاکی‌ها این اطمینان را داده که بدون ترس از اینکه به خاطر شرب خمر یا رابطه نامشروع مورد اتهام قرار بگیرند برای شکایت از این فرد به پلیس مراجعه کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دادسرای امنیت اخلاقی آزار جنسی فضای مجازی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد

انویدیا چت‌بات ChatRTX را با پشتیبانی از مدل‌های زبانی بزرگ مانند جما آپدیت کرد. این چت‌بات که به‌صورت محلی روی کامپیوتر‌های شخصی ویندوزی اجرا می‌شود، پیش‌تر صرفاً از میسترال و Llama 2 استفاده می‌کرد.

ChatRTX افزون‌بر جما از مدل‌های زبانی بزرگ ChatGLM3 و CLIP پشتیبانی می‌کند تا جست‌وجوی تصاویر راحت‌تر از گذشته باشد.

انویدیا برای اولین‌بار ChatRTX را در ماه فوریه (بهمن و اسفند ۱۴۰۲) به‌عنوان اپلیکیشن آزمایشی معرفی کرد. این چت‌بات برای اجراشدن به گرافیک انویدیا سری ۳۰ یا ۴۰ با حداقل ۸ گیگابایت VRAM نیاز دارد.

ChatRTX سروری محلی برای چت‌بات ایجاد می‌کند که می‌توان از طریق مرورگر به آن دسترسی داشت. علاوه‌براین، می‌توانید اسناد و حتی ویدئو‌های یوتیوب را به این هوش مصنوعی بدهید تا به ابزاری قدرتمند برای جست‌و‌جو و قابلیت‌هایی مثل خلاصه‌سازی و پاسخ به پرسش‌ها دست پیدا کنید.

ChatRTX تا حدودی پیچیدگی اجرای مدل‌های زبانی بزرگ را به‌صورت محلی از بین می‌برد. رابط چت‌بات به شما امکان می‌دهد تا مدلی را پیدا کنید که با اطلاعات نیازمند به تجزیه‌و‌تحلیل یا جست‌وجو مطابقت داشته باشد.

چت‌بات انویدیا را هم‌اکنون ازطریق وب‌سایت این شرکت می‌توان دانلود کرد. حجم این اپلیکشین به ۳۶ گیگابایت می‌رسد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • انتشار تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی | رد قاطع ادعای تجاوز | ماجرای ادعای رها شدن جسد در اتوبان یادگار امام (ره) چیست؟!
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • مشکلات روانشناختی چه ارتباطی با چاقی دارد؟
  • چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان