Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن روزهای ملی مالزی، قرقیزستان و ویتنام را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور با تبریک فرارسیدن روز ملی قرقیزستان ابراز امیدواری کرد با عنایت به اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو کشور و در پرتو مساعی مشترک، روابط فیمابین در تمامی زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بیش از پیش توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت استروحانی: ایران همچون گذشته آماده همکاری با آژانس در چارچوب پادمان است/آژانس مسئولیت مهمی در رابطه با برجام دارد

متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سورنبای جئین بکوف

رئیس جمهور محترم قرقیزستان

فرا رسیدن روز ملی جمهوری قرقیزستان را به جنابعالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

امیدوارم با عنایت به اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو کشور و در پرتو مساعی مشترک بیش از پیش شاهد توسعه روزافزون روابط فیمابین در تمامی زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی باشیم.

تلاش مضاعف مسئولین دو کشور برای شناسایی و رفع موانع و مشکلات احتمالی و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود، می‌تواند گام بزرگی در تحقق توسعه مناسبات و فراهم آوردن رفاه بیشتر برای ملت‌های‌مان باشد.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی مردم جمهوری قرقیزستان و همچنین رهایی از بیماری جهانی کرونا را مسألت دارم.

حسن روحانی          

رئیس جمهوری اسلامی ایران

وی هم‌چنین در پیامی به پادشاه مالزی با تبریک فرا رسیدن روز ملی این کشور به دولت و مردم مالزی ابراز امیدواری کرد در پرتو اراده سیاسی موجود، همبستگی میان دو ملت و روابط فیمابین در کلیه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی، بیش از پیش توسعه یابد.

متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

جناب آقای سلطان عبدالله رعایه‌الدین المصطفی بالله شاه

پادشاه مالزی

فرا رسیدن روز ملی مالزی را به جنابعالی، دولت و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

جمهوری اسلامی ایران ضمن تحسین مواضع و تلاش‌های دولت و مردم مالزی و دیدگاه مشترک دو کشور در مقابله با بحران‌های جهان اسلام از جمله اشغال فلسطین و آلام مردم مظلوم آن، تنها راه برون رفت از مشکلات پیش روی دنیای اسلام را گفتگو و تعامل سازنده میان دولت‌های اسلامی می‌داند. در این چارچوب مایلم از آن‌جناب برای سفر به جمهوری اسلامی ایران به منظور گفتگو و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات جهان اسلام و ابتکارات جمهوری  اسلامی ایران در راستای تقویت صلح و ثبات و همچنین توسعه هر چه بیشتر روابط دوجانبه با کشور دوست و برادر مالزی دعوت نمایم.

امیدوارم در پرتو اراده سیاسی موجود، بیش از پیش شاهد همبستگی میان دو ملت و توسعه روابط فیمابین در کلیه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و نیکبختی مردم مالزی را مسالت دارم.

حسن روحانی        

رئیس جمهوری اسلامی ایران

حجت‌الاسلام روحانی در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی جمهوری سوسیالیستی ویتنام خاطرنشان کرد: امیدوارم روابط دو کشور در پرتو دوستی دیرین و اراده مشترک مقامات بلندپایه دو کشور، بیش از پیش گسترش یافته و مناسبات در تمامی زمینه‌ها توسعه و تعمیق یابد.

متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای نگوین فوترونگ

رئیس جمهوری سوسیالیستی ویتنام

فرا رسیدن روز ملی جمهوری سوسیالیستی ویتنام را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

امیدوارم روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سوسیالیستی ویتنام در پرتو دوستی دیرین و اراده مشترک مقامات بلندپایه دو کشور، بیش از پیش گسترش یافته و شاهد توسعه و تعمیق مناسبات در تمامی زمینه‌ها باشیم.

سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و بهروزی مردم جمهوری سوسیالیستی ویتنام را آرزومندم.

حسن روحانی         

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دولت دوازدهم رئیس جمهور بیشتر بخوانید... روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است واژه های کاربردی مرتبط دولت دوازدهم رئیس جمهور پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ یادداشت جمشیدی|آیت‌الله خامنه‌ای؛ امامِ دورۀ تاریخیِ «انتقال» ۲ فرمانده ارتش درگذشت پدر همسر سرلشکر رشید را تسلیت گفت ۳ پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سرلشکر رشید ۴ بازآماد یک فروند جنگنده سوخو۲۴ در پایگاه شهید دوران نهاجا ۵ آیت الله شبستری: دولت باید تا آخرین روز به فکر خدمت باشد ۶ نخستین هواپیمای بمب‌افکن کوثر در پایگاه شهید فکوری به زمین نشست ۷ روحانی:‌ اقدامات لازم برای تهیه و آزمایش واکسن کرونا در داخل کشور انجام شود ۸ سرهنگ خلبان "ساعد" از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس درگذشت مهمترین اخبار سیاسی روحانی:‌ اقدامات لازم برای تهیه و آزمایش واکسن کرونا در داخل کشور انجام شود یادداشت جمشیدی|آیت‌الله خامنه‌ای؛ امامِ دورۀ تاریخیِ «انتقال» پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سرلشکر رشید تشکر وزیر کشور از عزاداران حسینی به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهمترین اخبار تسنیم تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری علامرودشت / استقرار تیم‌های امدادی در منطقه / زلزله خسارتی نداشت عراقچی برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد / به وزیر کشور اعتراض کردم «مصطفی ادیب» نامزد نخست وزیر جدید لبنان کیست؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت دوازدهم رئیس جمهور دولت دوازدهم رئیس جمهور جمهوری سوسیالیستی ویتنام جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن روز ملی روابط فیمابین تمامی زمینه رئیس جمهوری حسن روحانی رئیس جمهور بیش از پیش آن جناب دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی