Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بخش سوم مبلغ بورسیه المپیکی عضو تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران پرداخت شد. تاریخ انتشار: 10:10 - 10 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۵۳۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، طبق برنامه کمیته بین‌المللی المپیک بیش از ۱۶۰۰ ورزشکار از ۱۸۵ کشور تا زمان برگزاری بازی‌های المپیک توکیو مورد حمایت کمیته بین‌المللی المپیک قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این میان در رشته کشتی ۱۲۸ ورزشکار شامل ۵۳ آزادکار، ۳۹ فرنگی کار و ۳۶ کشتی‌گیر زن از این امکانات بهره‌مند می‌شوند که نام حسن یزدانی و محمدعلی گرایی نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی ایران هم در بین نفرات اعلامی به کمیته بین‌المللی المپیک قرار دارد.

بر این اساس فدراسیون کشتی بخش سوم مبلغ بورسیه این دو ملی‌پوش کشورمان را که جمعا حدود ۷۵ میلیون تومان بود را به آنها پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: کاوه: برخی نشسته‌اند تا زمین خوردن کشتی را ببینند/ می‌خواهند وزارت ورزش را مقابل فدراسیون کشتی قرار دهند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی کمیته بین المللی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

کد خبر 6097300

دیگر خبرها

  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان