Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام مسئولین بهداشتی و درمانی هند طی ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۷۶ هزار نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اندیا تودی؛ با مبتلا شدن 76 هزار شهروند هندی به ویروس کرونا تعداد کل بیماران کرونایی در این کشور به 3 میلیون و 621 هزار و 862 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون 64 هزار و 617 هندی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و 781 هزار و 827 نفر نیز در بیمارستان های این کشور بستری هستند.

با این حال دولت دهلی نو که از مشکلات اقتصادی ناشی از قرنطینه واهمه دارد تلاشی برای شروع مجدد قرنطینه در این کشور ندارد.

مسئولین بهداشتی هند در این خصوص اعلام کردند: آمار مرگ و میر در هند نسبتا پائین است و نباید از تعداد بالای بیماران کرونایی وحشت داشته باشیم.

آنها تاکید کردند: کرونا باز هم انتشار خواهد یافت و تعداد بیماران بیشتر می شود ولی دولت و دولت های ایالتی نباید روی تعداد بیماران تمرکز کنند.

پزشکان هندی معتقدند تمرکز باید روی تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری باشد که نسبت به تعداد کل بیماران عدد قابل توجهی نیست.

این در حالی است که هند از لحاظ تعداد بیماران رشد قابل توجهی داشته و تنها طی 10 روز توانسته فاصله یک میلیون نفری خود با برزیل را به 200 هزار نفر برساند.

در حال حاضر هند سومین کشور پر خطر از لحاظ تعداد بیماران کرونایی در جهان به حساب می آید ولی چهره های شاخصی چون «امیت شاه» وزیر کشور هند توانسته‌اند پس از ابتلا به کرونا مداوا شوند.

چین به‌رغم درگیریهای تجاری، خرید فولاد از هند را افزایش دادسیاه‌ترین روز کرونایی هند با بیش از 76 هزار بیمار جدیدشرکت‌های چینی سرمایه‌گذاری در هند را متوقف می‌کنندآخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای 82000 هندی در 24 ساعت گذشته +جدول تغییرات

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار"هند" بیشتر بخوانید... پاکستان حمله نظامیان هندی به عزاداران حسینی در کشمیر را محکوم کرد حمله نظامیان هندی به عزاداران حسینی در کشمیر ده‌ها زخمی برجای گذاشت چین به‌رغم درگیریهای تجاری، خرید فولاد از هند را افزایش داد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پاکستان حمله نظامیان هندی به عزاداران حسینی در کشمیر را محکوم کرد حمله نظامیان هندی به عزاداران حسینی در کشمیر ده‌ها زخمی برجای گذاشت چین به‌رغم درگیریهای تجاری، خرید فولاد از هند را افزایش داد واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار"هند" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ حضور شمخانی در روستای ابوالفضل اهواز و دلجویی از اهالی ۲ تشدید تحرکات داعش در سه استان عراق ۳ عربستان| برگزاری مراسم باشکوه عاشورای حسینی با وجود سرکوبگری آل سعود ۴ سید عبدالملک الحوثی: ملت یمن گزینه خود را درباره رژیم‌های امارات و عربستان نهایی کرده است ۵ هراس صهیونیست‌ها از «توازن وحشت» حزب‌الله ۶ صادرات نفت ایران بسیار بیشتر از آمار آمریکاست ۷ «مصطفی ادیب» نامزد نخست وزیر جدید لبنان کیست؟ ۸ خشم آمریکایی‌ها از تلاش بغداد برای خرید جنگنده‌های سوخو ۵۷ از روسیه مهمترین اخبار بین الملل «مصطفی ادیب» نامزد نخست وزیر جدید لبنان کیست؟ عراقچی برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد سید حسن نصرالله: «هیهات من الذلة» پیام عاشورای حسینی(ع) است/ در کنار همه مبارزان علیه اشغالگرى مى‌مانیم ظریف به اظهارات مقام امنیتی آمریکا در سرکوب تظاهرات پورتلند واکنش نشان داد مهمترین اخبار تسنیم تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری علامرودشت / استقرار تیم‌های امدادی در منطقه / زلزله خسارتی نداشت عراقچی برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد / به وزیر کشور اعتراض کردم «مصطفی ادیب» نامزد نخست وزیر جدید لبنان کیست؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار هند ویروس کرونا اخبار هند تعداد بیماران ویروس کرونا ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سال هاست موضوع صادارت برق ایران به اروپا مطرح و به نظر می‌رسد دولت برای توسعه تبادلات برقی خود مصمم است و مذاکرات برای رسیدن برق ایران به اروپا به‌طور جدی انجام می‌شود. اواسط فروردین‌ماه، وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران با وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه دیداری داشتند و در این دیدار اعلام شد که تبادل برق ایران و ترکیه وارد فاز عملیاتی شده است. با عملیاتی شدن تبادل برق ایران و ترکیه، برق ایران در مسیر اروپا هم قرار گرفته است.

در همین رابطه آرش نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: زیرساخت‌های شبکه توزیع و انتقال به منظور صادرات برق مناسب نیست و فرسوده است، اما با توجه به اینکه ذائقه دنیا به مرور از مصرف گاز به سمت برق خواهد رفت و سیستم‌های گرمایشی منازل نیز برقی خواهد شد به طور قطع باید فرآیندی تعریف و جلب و جذب سرمایه‌گذاری خارجی صورت گیرد تا بتوان شبکه موجود را برای تولید و انتقال بهتر برق بهبود داد.

ترکیه مسیری برای انتقال و سوآپ برق ایران به اروپا

وی افزود: ترکیه این امکان را دارد که بخشی از برق صادراتی ایران را تجارت کرده و سوآپ کند. اکنون تجاری در کشور ترکیه وجود دارند که ۶۰۰ هزار کنتور برق در کشور‌های اروپای شرقی و مجاور خود دارند و برقی را که تولید کرده یا از ایران و کشور‌های دیگر خریداری می‌کنند به سایر کشور‌ها عرضه می‌کنند.

تجارت معقول برق با کاهش افت شبکه

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: تجارت برق تجارت معقول و مطلوبی است به شرط آنکه میزان افت آن را کاهش دهیم و لات شبکه را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر راندمان تولید بدون شبکه توزیع در نیروگاه‌ها ۳۹ درصد است. این میزان پس از ورود به شبکه توزیع به ۳۵ درصد کاهش می‌یابد و معنای آن این است که به ازای هر مترمکعب گاز ورودی به نیروگاه‌ها اگر ۳ کیلووات برق تولید می‌شود عملا ۲.۴ کیلووات به مصرف‌کننده تحویل می‌شود و مابقی هدر می‌رود که به معنای زیان برای تولید است.

تشریح راهکار‌های افزایش راندمان در صنعت برق

نجفی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که با ارتقای تکنولوژی و تقویت پست‌های تقویت فشار و تعویض کابل‌ها و بازنگری در مدارها، لاین خوبی را برای صادرات برق به عراق، پاکستان و ترکیه تعریف کنیم. ضمن آنکه در ارتباط با برخی از کشور‌ها مانند ارمنستان که مازاد تولید برق دارند می‌توان کار سوآپ برق را انجام داد.

شرکت‌های تامین سرمایه در داخل کشور تعریف شود

وی با بیان اینکه برآورد دقیقی از میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز به منظور بهبود وضعیت موجود در شبکه برق کشور ندارد، عنوان کرد: با توجه به حجم نیروگاه‌های نصب شده در کشور کاملا مقرون به صرفه است که شرکت‌های تامین سرمایه در داخل کشور تعریف شود به شرط آنکه دولت وجه این مقدار افزایش راندمان را به سرمایه‌گذار ارایه دهد، اما دولت‌ها معمولا در این زمینه‌ها کم‌لطف هستند به این معنا که سرمایه‌گذاران هزینه‌هایی انجام می‌دهند که بازدهی لازم را ندارد و موجب بی‌اطمینانی سرمایه‌گذاران می‌شود.

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: باید تغییر ساختار ایجاد شود تا بتوان تولید برق را افزایش داده و هدررفت شبکه انتقال و توزیع را کاهش داد.

نجفی با اشاره به دیدار وزرای انرژی ایران و ترکیه در فروردین سال جاری بیان کرد: می‌توان در ایام غیرپیک صادرات مناسبی از برق را از طریق ترکیه به انجام رساند. ترکیه در نقطه صفر مرزی برق ایران را خریداری می‌کند و ملاکش برقی است که از کنتور مرزی رد می‌شود بنابراین برقی که در شبکه جمع‌آوری و از طریق شبکه توزیع می‌شود باید بیشترین افزایش راندمان را داشته باشد.

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: باید هدررفت در شبکه تولید و توزیع برق را کاهش داد تا صادرات برای کشور صرفه اقتصادی داشته و سود مناسبی را نصیب کشور کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران