Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@06:31:49 GMT

آیا یحیی گل‌محمدی می‌خواهد از پرسپولیس برود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۶۵۲

آیا یحیی گل‌محمدی می‌خواهد از پرسپولیس برود؟

یحیی گل‌محمدی در اقدامی عجیب‌، تمام عکس‌هایش را در اینستاگرام پاک کرده و حتی تصویر پروفایل خود را هم تغییر داده است تا بیشتر از قبل به شایعه رفتنش از پرسپولیس دامن بزند.

قدس آنلاین: لابد می‌دانید یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از شکست در دربی و حذف از جام حذفی، پستی در اینستاگرامش منتشر و پس از مدتی آن را حذف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال گل‌محمدی در اقدامی عجیب‌تر، تمام عکس‌هایش را در اینستاگرام پاک کرده و حتی تصویر پروفایل خود را هم تغییر داده است تا بیشتر از قبل به شایعه رفتنش از پرسپولیس دامن بزند. اما آنچه شاید ندانید مربوط به دلیل این اقدام سرمربی پرسپولیس بوده باشد. به راستی چرا؟

به نوشته خبر ورزشی، بلافاصله پس از باخت پرسپولیس به استقلال در جام‌حذفی و کنار رفتن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برخی هواداران احساسی قرمز دست به کار شدند. این عده از طرفداران پرسپولیسی که به شدت از عملکرد تیم خود در دیدار حیاتی برابر استقلال شاکی و عصبانی بودند به صفحه شخصی گل‌محمدی در اینستاگرام حمله کرده و از این مربی بابت ترکیب اولیه، انتخاب پنالتی‌زنان و تعویض‌هایی که انجام داد به شدت انتقاد کردند.

هواداران اغلب کم سن و سال و احساسی پرسپولیس در حالی با بدترین الفاظ گل‌محمدی را در صفحه رسمی‌اش هدف قرار دادند که پس از قهرمانی زودهنگام این تیم او را امپراتور و بهترین مربی ایران خوانده بودند اما...

مغلوب شدن در ضربات پنالتی و حذف از جام‌حذفی ورق را برگرداند تا سرمربی تیم قهرمان ناگهان آماج حملات مجازی قرار بگیرد. بر همین اساس گل‌محمدی تصمیم گرفت تمام پُست‌های خود در اینستاگرام را پاک کند تا کسی نتواند زیر آن کامنت بگذارد یا فحاشی کند! این اقدام یحیی شایعاتی از جمله رفتن به اصفهان و سپاهان را نیز به دنبال داشت که از اصل و اساس کذب است. سرمربی پرسپولیس نه مذاکره‌ای با سپاهانی‌ها داشته و نه تمایلی دارد در این فضا به اصفهان برود. او دوست دارد بماند و جبران مافات کند به شرط آنکه باشگاه بتواند نفرات مورد نظرش را حفظ و خریدهای جدیدی انجام دهد. گل‌محمدی نه اولین نفری است که این‌گونه در فضای مجازی مورد حمله قرار می‌گیرد و نه آخرین آن خواهد بود. متأسفانه جامعه شاهد رواج الفاظ بی‌ادبانه، فحاشی، پرخاشگری و بددهنی افراد نسبت به یکدیگر است. در خیابان‌ها بعضی رانندگان به هم فحش می‌دهند، در ورزشگاه‌ها بدترین الفاظ نثار تیم مقابل می‌شود و پرخاشگری در همه جا به چشم می‌خورد. همه این‌ها روی کودکان و نوجوانان اثرگذار هستند. نوجوانانی که طرفدار پرسپولیس، استقلال یا تیم‌های دیگر بوده و از اینستاگرام به عنوان محلی برای بروز خشم و پرخاشگری استفاده می‌کنند و...

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس شهرآورد گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی

هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

 

 

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور