Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:02:31 GMT

برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری عطر سیب در ۸ نقطه تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۷۵۸

برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری عطر سیب در ۸ نقطه تهران

‍‍‍‍‍‍

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری عطر سیب در دهه دوم ماه محرم در ۸ نقطه از شهر تهران با در نظرگرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمدرضا جوادی یگانه با اشاره به اثرگذاری جدی وضعیت کرونایی امسال بر همه‌ اقدامات فرهنگی، هنری، مذهبی، و غیره به ویژه در نحوه عزاداری، اقامه‌ هیئت‌ها و برنامه‌های مذهبی در ایام ماه محرم امسال اظهار کرد: این شرایط، نمایشگاه فرهنگی هنری "عطرسیب" را که هر ساله به‌صورت متمرکز در آستانه ماه محرم برگزار می‌شد نیز تحت تاثیر قرار داد و در نهایت منجر به اعمال تغییراتی در نحوه ی برگزاری این نمایشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی یگانه در ادامه هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه‌ی فضاهای متنوع فرهنگی و هنری عرض ارادت به حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای کربلا در فرمها و شکلهای مختلف دانست و افزود: با توجه به شرایط خاص امسال،شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت موارد و پروتکل های بهداشتی، فضا و سازه‌ ای طراحی شده که برگرفته از خیمه ها، تکایا و مواکبی است که برای اقامه‌ی عزا در فرهنگ ما برپا می‌شود. این فضاها به گونه ای است که  فضای بسته‌ای نداشته باشد.

معاون شهردار تهران درخصوص ارائه‌ی خدماتبه مخاطبان این نمایشگاه، که خانواده های تهرانی هستند گفت: در این خیمه ها که امسال به دلیل این شرایط در 8 نقطه از شهر تهران برپا می‌شود، چندین دیوارنگاره طراحی شده است که در هر دیوارنگاره آثاری از هنرمندان نسل های مختلف در چندین رشته، با طراحی های متفاوت و جذاب به نمایش درآمده است. از جمله: دیوارنگاره پوسترهای عاشورایی با تصویرسازی مفاهیم عاشورایی از نسل های مختلف، دیوارنگاره کتاب هایی همراه با پادکست معرفی کتاب، دیوارنگاره تصاویر اشکال مختلف عزاداری در تهران همراه با  نواها و نوحه های عاشورایی، دیوارنگاره اشعار عاشورایی از نسل های مختلف و آثار ماندگاری که توانسته برای مردم خاطره ساز باشد و دیوارنگاره زنان عاشورایی و بانوانی که در حادثه کربلا و جریان عاشورا نقش آفرین بودند و حضور داشتند.

وی از عرضه‌ی دو آلبوم "عزیزم حسین" با نوای مداح اهل بیت "حسین پویانفر" و "کوی طبیب" با صدای ماندگار "حاج صادق آهنگران" که توسط اداره کل فرهنگی سفارش داده شده نیز در این نمایشگاه خبر داد و افزود: همه محتواهای تولید شده که در دهه اول محرم به صورت مجازی در صفحه اینستاگرام عطرسیب با نشانی  @atresib99 و تولیدات بصری با محوریت شعار با یادتو و یاد سیدالشهدا و ذکر اباعبدالله (ع) که در بیلبوردهای شهری و فضای شهر نمایش داده شد، ارائه تعزیه خوانی و پرده خوانی و نقالی عاشورا، تولید منظم و مرتب خوشنویسی احادیث سیدالشهدا(ع) در قالب کتیبه وکلیپ ها وتیزرهای تولید شده در این زمینه به صورت متمرکز تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

جوادی یگانه در پایان با اشاره به آغاز رسمی این نمایشگاه از  11 شهریور ماه همزمان با 12 محرم الحرام با همکاری مناطق منتخب شهرداری در 8 نقطه از شهر تهران افزود: این نمایشگاه در مناطق منتخب 2 در بازارچه سنتی ستارخان، 3 روبروی پارک ملت، 6 فضای شهری میدان هفت تیر، 11 چهارراه ولیعصر، 8 میدان هفت حوض، 22 دریاچه چیتگر و 18 بوستان قائم و 12 بازار تهران برگزار می‌شود.

گزارش تصویری/ تجمع مردم مقابل شهرداری تهران به دلیل اهمال در آماده‌سازی فضای شهر در ایام محرمگزارش/ چهره شهر تهران گویای میزان اهتمام شهرداری برای فضاسازی ایام محرم امسال!تشریح اقدامات شهرداری در ایام محرم از زبان شهردار تهران

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط معاونت فرهنگی شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران بیشتر بخوانید... گزارش// چهره شهر تهران گویای میزان اهتمام شهرداری برای فضاسازی ایام محرم امسال! ابلاغ دستورالعمل محیط زیستی ایام سوگواری محرم به مناطق ۲۲ گانه تشریح اقدامات شهرداری در ایام محرم از زبان شهردار تهران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش// چهره شهر تهران گویای میزان اهتمام شهرداری برای فضاسازی ایام محرم امسال! ابلاغ دستورالعمل محیط زیستی ایام سوگواری محرم به مناطق ۲۲ گانه تشریح اقدامات شهرداری در ایام محرم از زبان شهردار تهران واژه های کاربردی مرتبط معاونت فرهنگی شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ عذرخواهی رسمی امارات از جمهوری اسلامی ایران ۲ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۳ جزئیات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شد ۴ گزارش// رایگان شدن اینترنت مصرفی "شاد" حداقل ترین تکلیف دولت در قبال آموزش دانش آموزان ۵ طرح پیشنهاد "افزایش ۲۰درصدی مجدد حقوق بازنشستگان" ۶ دانش‌آموزان قربانی "تعارض منافع" در ماجرای کتابهای کمک‌درسی ۷ آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۰۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته ۸ آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۱۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار اجتماعی دانش‌آموزان قربانی "تعارض منافع" در ماجرای کتابهای کمک‌درسی یک باور غلط و خطرناک درباره "نمک دریا"/ مصرف "سنگ نمک" دافع امراض و بیماریها برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری "عطر سیب" در ۸ نقطه تهران آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۰۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار تسنیم ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار / پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری علامرودشت / استقرار تیم‌های امدادی در منطقه / زلزله خسارتی نداشت «مصطفی ادیب» نامزد نخست وزیر جدید لبنان کیست؟ عراقچی برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت فرهنگی شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران معاونت فرهنگی شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران نمایشگاه فرهنگی شهرداری تهران شهردار تهران ایام محرم محرم امسال ترین اخبار تهران شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران