Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@09:01:05 GMT

نحوه برخورد با شوهر بداخلاق

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۷۶۴

یکی از مشکلات برخی از خانم ها در زندگی زناشویی کم محلی و بی محبتی شوهرشان است که می توانند با برخوردهای صحیح عشق و محبت همسرشان را نسبت به خود جلب کنند. ناطقان: خیلی از خانم ها همیشه از این شکایت دارند که با مردی بی احساس زندگی می کنند که هیچ درکی از ابراز عشق و محبت ندارد به طوری که هرگاه می خواهند راجع به احساساتش با اوصحبت کنند همه چیز را به سخره می گیرد و به ابرازاحساسات و عواطف، علاقه چندانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این افراد معمولا قوی و کم حرف، موجوداتی فاقد احساسات هستند، کسی که نمی دانید اصلا چیزی حس می کند یا نه! اگر شما هم در زندگیتان با مردی زندگی می کنید که بیان احساسات عاطفی را نشانه ی ضعف می داند این بخش می تواند کمکتان کند بی محبتی شوهرتان را درمان کنید و از زندگی با او بیشتر لذت ببرید.

شوهرتان می تواند احساساتی شود به شرطی که...

متاسفانه عشق ورزیدن به همسر در همه مواقع نمی تواند او را تغییر دهد اما عشق می تواند تا حدودی تاثیر گذار باشد . بعضی اوقات مردها از لحاظ عاطفی بازتر و پذیراتر می شوند، اما به اندازه ای که برای موفقیت در رابطه کافی باشد ، نیست.

برخی اوقات این فرآیند طولانی است و شما چنان در آن موقع بسیار عصبانی هستید و می پندارید که عشق همسرتان دیگر به دردتان نمی خورد. گاهی اوقات زمان جدایی و ترک او، می بینید به طور ناگهانی عشقتان اثر کرده است و بالاخره همسرتان تغییر می کند، اما شاید این تغییر خیلی دیر شده باشد.

اگر همسرتان مایل به تغییر باشد می توان به او کمک کرد تا از لحاظ احساسی بازتر شود. عشق شما می تواند تاثیرات فوق العاده ای روی زندگی یک مرد داشته باشد و می تواند حمایت، امنیت، شوق و جراتی را که برای روبرویی با دنیای درونی احساساتش نیاز دارد را به او بدهد. اما باید تا خودش نخواهد، شما نمی توانید کمکش کنید.


با این 3 قدم زندگی را سرشار از عشق کنید

به نامزد یا همسرتان کتاب هایی که مختص مردها است را هدیه بدهید. از بزرگ ترین اشتباهات زنان این است که برای رابطه خودشان بدون اطلاع نامزد یا همسرشان تصمیمی می گیرند آن را اجرا می کنند.

آنچه همسرتان بدان فکرمی کند می تواند مهم تر از از این باشد که بیاموزد چگونه باید ارتباط خوبی برقرار کند یا آسیب پذیرتر باشد و با احساسات و عواطف خود تماس بیشتری داشته باشد. اگربدون آنکه همسرتان بداند درباره رابطه تان تصمیم می گیرید، نه تنها به او احترام نمی گذارید، بلکه خود را دچار یاس، سرخوردگی و دلشکستگی می کنید.

قدم اول:

تصویر ذهنی خود را درباره یک رابطه ایده آل و همسرتان را به او توضیح دهید. در رابطه تان صریح و واضح با همسر خود صحبت کنید و دقیق باشید و از او بپرسید که فکر می کند فرد ایده آلی برای زندگی است.
قدم دوم:

از همسرتان بخواهید که خواسته های خود را از یک رابطه ایده آل توضیح دهد اما تنها بگذارید خودش نظراتش را بیان کند و از طرف او حرف نزنید.
قدم سوم:

در مورد صحبت هایی که می کند و اطلاعاتی که در اختیارتان می گذارد فکر کنید و به رفتار او دقت نمایید که آیا خصوصیاتی که به دنبالش هستید را از خود بروز می دهد و یا تنها صحبت می کند.

نکته مهم در مورد بی محبتی شوهر

عشق شما روی زندگی مردتان می تواند تاثیر گذار باشد و اگر او بخواهد شما می توانید به او کمک کنید تا از لحاظ احساسی بازتر شود.
بگذارید مردها به او بگویند چه کند

به نامزد یا همسرتان کتاب هایی که مختص مردان نوشته شده را هدیه بدهید. در این زمینه سال های اخیر کتاب های فوق العاده ای نوشته شده که نظرات زیادی را ازدیدگاه مردها و درباره مردها ارائه می دهد.

پس به یک کتابفروشی مراجعه کنید و کتاب های روانشناسی را انتخاب کنید که فکر می کنید، برای شوهرتان جالب تر است. بعد از خواندن آن کتاب ها نظر همسرتان را جویا شوید، ببینید کدام بخش ها را برای درک بهتر او به شما پیشنهاد می کند تا بخوانید.


بدها و خوب ها در بهبود ارتباط

برخی اشتباهات کوچک سبب ایجاد سوء تفاهم می شود که نه تنها رابطه شما را بهتر نمی کند بلکه سبب دوری شما از یکدیگر می شود.
برچسب ها: شوهر ، بداخلاق ، ناطقان ، زناشویی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شوهر بداخلاق ناطقان زناشویی کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

دانشجویان ایرانی خارج از کشور و مورد تایید وزارت علوم و بهداشت می‌توانند با ارائه مدارک لازم سالیانه ۱۳ هزار یورو ارز دانشجویی دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام بانک مرکزی، دانشجویان ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند می‌توانند سهمیه ارزی دریافت کنند.

مبلغ این سهمیه ۱۳ هزار یورو و به صورت سالیانه است که در وجه دانشگاه واریز می‌شود. علاوه بر این بابت هزینه‌های اقامت نیز حداکثر ماهیانه ۱۵۰۰ یورو به فرد دانشجو و ۵۰۰ یورو به ازای هر عضو همراه دانشجو (تنها همسر و فرزندان)، پرداخت می‌شود.

برای دریافت این سهمیه ارزی دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت علوم باید به سامانه سجاد (سامانه جامع امور دانشجویان) و دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت بهداشت نیز باید به سامانه موحد (سامانه تسهیلات ارزی و مشمولین مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت) مراجعه کنند و مراحل تشکیل پرونده خود را انجام دهند.

در نهایت پس از تایید شدن مدارک دانشجوی متقاضی، کد مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای دانشجوی متقاضی پیامک می‌شود و برای دریافت ارز دانشجویی باید به یکی از شعب منتخب بانک ملی که اسامی آن در سایت این بانک موجود است، مراجعه کند.

گفتنی است؛ این ارز فقط به دانشجویانی تعلق می‌گیرد که تحصیل آنها به صورت حضوری و تمام وقت است و شامل دوره‌های غیر حضوری و پاره وقت نمی‌شود.

همچنین برای دریافت ارز دانشجویی باید دانشگاه محل تحصیل دانشجو مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت باشد.

دانشجویان متقاضی سهمیه ارز دانشجویی برای مشاهده اسامی دانشگاه‌های مورد تایید نیز باید با توجه به رشته تحصیلی خود به سامانه‌های سجاد (وزارت علوم) و موحد (وزارت بهداشت) مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • نحوه آنژیوگرافی مغز + فیلم
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • مغز انسان شبیه‌سازی شد
  • آموزش تیز کردن قیچی توسط استاد آمریکایی (فیلم)
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه + فیلم
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا