Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: بهانه‌ای برای تعطیلی پروژه پایاب سد خداآفرین قابل قبول نیست و طی ۱۵ روز آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس جهانگیرزاده صبح امروز در دیدار با مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: اهمیت به پروژه‌های آبی و کشاورزی به‌ویژه در منطقه مغان با توجه به ظرفیت‌های بالقوه این منطقه بسیار مهم و حیاتی است که باید مورد توجه واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که پایاب سد خداآفرین به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های آبی است بیان کرد: در راستای اجرای این پروژه و بهره‌برداری از آن هیچ بهانه‌ای برای تعطیلی پروژه مورد قبول واقع نشده و در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا 15 روز آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

جهانگیرزاده با اشاره به خرید تضمینی گندم کشاورزان نیز تصریح کرد: در این زمینه با پیگیری‌ها و رایزنی‌های به عمل آمده قیمت خرید گندم از کشاورزان افزایش پیدا کرد و درصدد هستیم قبل از کشت این قیمت را مشخص کنیم تا کشاورزان با برنامه‌ریزی جلو بروند.

توزیع قطره چکانی و افزایش قیمت کود شیمیایی/ گرانی جدید محصولات کشاورزی در راه است‌کاهش چتر حمایتی دولت از محصولات کشاورزی / شالیکار گیلانی رغبتی برای بیمه ‌محصولات ‌ندارد22 طرح کشاورزی تا پایان سال در کاشان افتتاح می‌شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: پرداخت مطالبات و خسارت‌های کشاورزان نیز از یک هفته گذشته آغاز شده و در این زمینه همکاری‌های خوبی در راستای پرداخت مطالبات و خسارات کشاورزان در حال انجام است.

وی بیان کرد: در راستای توسعه صادرات محصولات کشاورزی منطقه مغان نیز برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یافته است به طوری که درصدد هستیم برای تحقق این مهم نیز بارانداز ریلی در کنار گمرک و پایانه مرزی را راه‌اندازی کنیم که ظرفیت مهمی برای منطقه است.

انتهای پیام/132/ی

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... نماینده قزوین، آبیک و البرز : قانون مبارزه با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کامل است/در حوزه مقررات مشکل داریم سیلاب امسال ۵ میلیارد تومان به کشاورزی پلدختر خسارت وارد کرد همکاری وزارت دفاع با جهاد کشاورزی برای فرآوری زعفران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده قزوین، آبیک و البرز : قانون مبارزه با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کامل است/در حوزه مقررات مشکل داریم سیلاب امسال ۵ میلیارد تومان به کشاورزی پلدختر خسارت وارد کرد همکاری وزارت دفاع با جهاد کشاورزی برای فرآوری زعفران پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۲ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۳ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۴ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۵ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۶ استاد حوزه علمیه: حضرت زینب(س) با سخنان روشنگرانه به تبیین اهداف قیام عاشورا پرداخت ۷ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۸ زلزله ۴.۸ ریشتری علامرودشت در استان ‌فارس را لرزاند + جزئیات مهمترین اخبار استانها نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد / به وزیر کشور اعتراض کردم ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار / پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری علامرودشت / استقرار تیم‌های امدادی در منطقه / زلزله خسارتی نداشت تغییر حریم تالاب بین‌المللی انزلی / زندگی روستائیان در مخاطره حریم دریا و تالاب قرار گرفته است مهمترین اخبار تسنیم ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار / پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری علامرودشت / استقرار تیم‌های امدادی در منطقه / زلزله خسارتی نداشت «مصطفی ادیب» نامزد نخست وزیر جدید لبنان کیست؟ عراقچی برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستای ابوالفضل ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته

به گزارش خبرآنلاین، کیفیت هوای شهر تهران در نخستین روز دومین هفته اردیبهشت ماه همچون روزهای گذشته در شرایط سالم یا همان قابل قبول قرار دارد.

ایرنا در خبری نوشت: شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر تهران صبح شنبه و در ساعت انتشار خبر بر روی عدد ۷۷ و در شرایط قابل قبول یا همان سالم قرار دارد همچنین در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاخص کیفیت هوا با قرار گرفتن روی عدد ۹۰ در شرایط سالم بود.

بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران تمامی مناطق در وضعیت سالم قرار دارد.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان پنچ روز هوای پاک و ۳۴ روز هم هوای سالم استنشاق کرده اند.

سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900044

دیگر خبرها

  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • اجرای آبیاری ۲۲۰۰ هکتاراز اراضی پایاب سد سهند
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول