Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:25:17 GMT

توزیع ماسک و بسته های حمایتی در محلات کوره های آجرپزی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۸۵۸

توزیع ماسک و بسته های حمایتی در محلات کوره های آجرپزی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس ستاد توان افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد همراه با مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، علی توکلی شهردار منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه ۳ منطقه و جمعی از مدیران و شورایاران این منطقه صبح دیروز با حضور در کوره‌های آجرپزی اقدام به توزیع ماسک و نذورات فرهنگی بین ساکنان این کوره‌ها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه مسئولان حاضر ضمن بازدید از وضعیت بهداشتی و آسیب‌های اجتماعی کوره‌ها، به گفت و گو با ساکنان کوره‌ها درخصوص وضعیت سکونت و مشکلات آنها پرداختند.

پژوهش و علت یابی نحوه اسکان در کوره‌ها، شناسایی آسیب‌های اجتماعی موجود و رسیدگی به شرایط بهداشتی و فرهنگی ساکنان از اهداف این بازدید بود و در همین راستا نیز بر نظارت، رسیدگی و ارائه خدمات بیشتر به منظور ارتقا وضعیت بهداشتی آنها تأکید شد.

همچنین ایجاد ارتباط و هماهنگی بین نهادهای ذیربط و استفاده از مشارکت سمن‌ها و خیرین برای رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و وضعیت بهداشتی سکنه کوره‌ها از نتایج این بازدید بود.

طی این بازدید ضمن توزیع صدها ماسک وبسته های حمایتی بین ساکنان کوره‌ها، از ساکنین وخانواده ها، تب سنجی توسط همکاران معاونت اجتماعی و فرهنگی صورت گرفت.

کد خبر 5011852

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری منطقه 19 تهران کوره های آجر پزی ماسک محرم 99 شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش پیش بینی وضعیت هوا قوه قضاییه وضعیت راهها سازمان بازرسی کل کشور کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی ترافیک هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سال تحصیلی جدید کوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با هدف آشنایی بیشتر با دستاورد‌ها و آموخته‌های علمی و عملی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حوزه بهره برداری و بررسی چالش‌های پیش رو جهت گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ ضمن حضور در محل حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در جریان اقدامات شاخص علمی و عملی این شرکت قرار گرفتند.
برگزاری نشست تخصصی با حضور قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و معرفی ظرفیت‌ها وارائه گزارشی از عملکرد و آخرین وضعیت شبکه برق استان نخستین برنامه این بازدید ۲ روزه بود. 
معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به همراه مدیران دفاتر حوزه‌های مرتبط این شرکت در ادامه؛ از بخش‌های مختلف حوزه فروش و خدمات مشترکین، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و سایر واحد‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار