Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@08:59:58 GMT

سیل شدید به اراضی کشاورزی و راه ها خسارت وارد کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۶۰۶۰

سیل شدید به اراضی کشاورزی و راه ها خسارت وارد کرد

فرماندار شیروان گفت: بارندگی و جاری شدن سیلاب شدید عصر روز یک شنبه به اراضی کشاورزی، راه ها و ابنیه روستاهای این شهرستان خسارت وارد کرد.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: سیل مجدد در شهر قوشخانه جاری و شدیدتر از قبل بوده و در این شرایط بحث مدیریت بحران است که همه نیروها و دستگاه های خدمات رسان آماده باش و در صحنه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

فرماندار شیروان بیان کرد: سیلاب بیشتر به اراضی و راه های روستای گلیان، دهستان سیوکانلو، شهر زیارت، قوشخانه و سرحد خسارت وارد کرده و همچنین طبق گزارش های واصله تگرگ به باغ های روستای سکه از توابع بخش مرکزی خسارت وارد کرده است.

 

مرآتی با بیان اینکه هنوز جمع آوری خسارت انجام نشده است، عنوان کرد: در سیلاب دیروز پراکندگی زیادی داشتیم که بیشترین بارش ها در شهر بوده ولی ابنیه و راه های روستایی خسارت فراوانی داشته که بسیار پرهزینه است و بازگشایی راه ها توسط نیروهای و عوامل راهداری در دست اجرا است.

 

یکی از نیروهای شهرداری قوشخانه شیروان که در صحنه حضور و مشغول خدمات رسانی است، گفت: بارندگی بسیار شدید و حجم آب رودخانه بسیار بالا است و هفت حلقه چاه آب تخریب شده است.

 

«وحید سعادتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: سیلاب در روستاهای زو، تفتازان و باغ شدت بسیار داشته به طوری که راه روستایی باغ تخریب شده و زمین های کشاورزی پایین دست رودخانه که بیشتر اراضی آبی بوده همچنین بسیاری از باغ های سیب و محصول یونجه خسارت دیده است.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: اراضی کشاورزی سیل خسارت خسارت وارد راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام

دریافت 4 MB کد خبر 6095773

دیگر خبرها

  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • خسارت سیلاب به روستای تختان دهلران
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • سیلاب موجب زیر آب رفتن اراضی دیم منطقه نهرعنبر موسیان شد
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند