Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@13:35:50 GMT

ترامپ عمدا آتش خشونت را شعله ور ميکند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۶۱۴۶

ترامپ عمدا آتش خشونت را شعله ور ميکند

خبرگزاری آریا- رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان گفت، ترامپ باور دارد که خشونت علیه معترضان به او در انتخابات کمک می‌کند این واقعیتی غم انگیز و فاجعه بار درباره ریاست جمهوری اوست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تلویزیون سی ان ان، آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفت دونالد ترامپ عمداً آتش خشونت را شعله ور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آدام شیف در گفتگو با سی ان ان گفت: در خصوص اعتراضات می‌خواهم تاکید کنم رئیس جمهور عمداً به آتش این خشونت دامن می‌زند. کلییِن کانوی، مشاور خود او هفته پیش گفت معتقد است که خشونت به آن‌ها کمک می‌کند. رئیس جمهور فقط به این فکر می‌کند که این وضعیت چه نفعی برای او دارد. او این خشونت و توانایی خود برای دامن زدن به این خشونت‌ها را برای مبارزه انتخابات 2020 آمریکا سودمند می‌داند. او اهمیتی نمی‌دهد که این خشونت‌ها چه بلایی سر کشور می‌آورد و موجب مرگ افراد می‌شود. فقط به خاطر بی کفایتی و خودشیفتگی شرورانه او، 180 هزار نفر در کشور بر اثر بیماری همه گیر کووید 19 جان خود را از دست داده اند. با این حال، او نه تنها نمی‌خواهد برای توقف خشونت در خیابان‌ها وارد عمل شود، بلکه تلاش می‌کند نیرو‌های گارد ملی فدرال یا نیرو‌های فدرال دیگر را برای تشدید این خشونت‌ها اعزام کند، و اگر بتواند در رسانه‌های اجتماعی به خشونت‌ها دامن می‌زند، چون باور دارد که خشونت به او کمک می‌کند. این واقعیتی غم انگیز و فاجعه آمیز در این خصوص و درباره ریاست جمهوری ترامپ است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترامپ آتش خشونت خشونت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه انگلیس از اعمال تحریم‌های جدید علیه گروه‌ها و افراد افراطی مرتبط با خشونت شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری اشغالی خبر داد.

«دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس گفت که این بسته تحریمی دو گروه که حملات خشونت‌آمیز شهرک نشینان صهیونیست را علیه فلسطینیان رهبری می کنند و همچنین چهار نفر را که مسئولیت مستقیم انجام این اقدامات را در کرانه باختری بر عهده دارند، هدف قرار می دهد.

وزیر خارجه انگلیس افزود که مقامات اسرائیلی باید دست اندرکاران خشونت علیه فلسطینیان در کرانه باختری را دستگیر کنند.

وزارت امور خارجه انگلیس پیشتر هم با تحریم شماری از شهرک‌نشین‌ها اعلام کرده بود که خشونت شهرک نشینان افراطی در کرانه باختری طی یک سال گذشته به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است و برخی از شهرک‌نشین‌های اسرائیلی از آزار و اذیت، ارعاب و خشونت برای اعمال فشار روی جوامع فلسطینی برای ترک سرزمین خود استفاده می‌کنند.

کد خبر 6095969

دیگر خبرها

  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • (ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد