Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرستان کهگیلویه چند سالی است مورد بی مهری برخی از مدیران قرارگرفته و بسیاری از جایگاه های مدیریتی در این شهرستان به افراد به عنوان سرپرست واگذار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس شهرستان کهگیلویه با جمعیتی نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر از پرجمعیت ترین شهرستان های استان کهگیلویه و بویر احمد به حساب می آید که در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی, پرورش نخبگان علمی, سیاسی , دینی , ورزش و موارد دیگر ظرفیت های زیادی دارد که نیاز به توجه مسئولین استانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان کهگیلویه چند سالی است مورد بی مهری برخی از مدیران قرارگرفته و بسیاری از جایگاه های مدیریتی در این شهرستان به افراد به عنوان سرپرست واگذار شده که خود تا حدود زیادی موجب می شود تا مسئول مربوطه با شرایط خاصی به مدیریت مجموعه خود بپرداز و این موجب می شود تا برخی از اختیارات از او سلب شود.   اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه یکی از این ادارات است که با توجه به اهمیت آن و نزدیکی سال جدید تحصیلی و همجنین شرایط حساس کرونا ویروس در کشور و استان کهگیلویه و بویر احمد لازم است تا مسئولین استانی، مدیران کل و استاندار هر چه زود تر تمهیدی برای ساماندهی این شرایط اتخاذ کنند.   بر اساس شنیده ها رایزنی هایی توسط طرفداران, لیدرها و نزدیکان نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برای تصدی جایگاه مدیریت آموزش و پرورش در حال انجام است که خود این امر نیز قابل انتقاد است و نوعی اهرم فشار به حساب می آید که به وقت آن باید مورد بررسی قرار گیرد.   یکی دیگر از ادارات مهم شهرستان کهگیلویه شهرداری دهدشت است که علی رغم حواشی بوجود آمده در ۴۵ روز گذشته و تاکیدات امام جمعه شهر دهدشت, فرماندار و برخی از مسئولین شهرستانی اما هنوز تکلیف این اداره مهم در شهر دهدشت مشخص نیست و روز به روز بر مشکلات شهر و مطالبات مردم از شهرداری افزوده می شود.   حال باید منتظر ماند و دید که آیا مدیران کل و استاندار استان کهگیلویه و بویر احمد در این زمینه و جهت رفع بلاتکلیفی ها در شهرستان کهگیلویه اقدام عاجلی صورت می دهند یا همچنان باید شهرستان کهگیلویه و شهر دهدشت را شهر سرپرست ها و ادارات بدون مدیران بخوانیم.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است