Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش طی پیامی با تبریک ۱۰ شهریور ماه روز پدافند هوایی ارتش گفت: امنیت امروز آسمان ایران اسلامی و داشتن امن‌ترین آسمان در خاورمیانه، بی‌شک مدیون ایثار، ایستادگی و استقامت رزمندگان دلاور، هوشیار و مجاهد نیروی پدافند هوایی ارتش است. تاریخ انتشار: 11:15 - 10 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۵۶۰ خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین محمد مظفری‌نژاد طی پیامی ۱۰ شهریور ماه، روز پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  السلام علیک یا اباعبدالله الحسین درس حسین بن علی علیہ الصلاة و السلام  به امت اسلامی این است که برای حق، برای عدل، برای اقامه عدل، و مقابله با ظلم باید همیشه آماده بود.   همرزم ارجمند: امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران    امنیت امروز آسمان ایران اسلامی و داشتن امن‌ترین آسمان در خاورمیانه، بی شک مدیون ایثار، ایستادگی و استقامت رزمندگان دلاور، هوشیار و مجاهد نیروی پدافند هوایی ارتش است که با الهام از اسوه ایثار و شهادت، حضرت حسین بن علی علیه‌السلام، تجربیات موفق دوران هشت سال دفاع مقدس و با تکیه بر جوانان شاداب و سرزنده خود، با تجهیزات بومی و به روز، جلوتر از تهدیدات، به عنوان سد مستحکم در مقابل نفوذ دشمنان عمل می‌کند.   بیشتر بخوانید: ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به کارکنان پدافند هوایی اینجانب از طرف خود و کلیه کارکنان ولایی اداره عقیدتی سیاسی نداجا، ضمن عرض تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر آن نیرو، دهم شهریور، سالروز نیروی پدافند هوایی ارتش را به همه کارکنان بصیر، بیدار و سخت کوش آن مجموعه تبریک عرض می‌نمایم، امیدوارم در سایه عنایات حق تعالی، دعای خیر امام عصر (عج ا..) و تدابیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در ادامه مسیر شاهد رشد و استحکام روز افزون آن نیرو باشیم.   انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش رهبر معظم انقلاب نیروی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است