Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@13:36:48 GMT

ماهواره آرژانتینی به مدار زمین رفت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۶۶۷۴

ماهواره آرژانتینی به مدار زمین رفت

به گزارش سی‌بی‌سی نیوز، اسپیس ایکس بامداد امروز ۳ ماهواره از جمله یک ماهواره برای آرژانتین را به مدار زمین فرستاد. همچنین قسمت اول این موشک به طور موفقیت آمیز در محل تعیین شده، فرود آمد.

نخستین تلاش برای پرتاب این سه ماهواره روز یکشنبه به دلیل آب و هوای نامناسب متوقف شد، اما این شرکت در اواخر روز و با مساعد شدن آب و هوا توانست ماهواره‌های مذکور را به فضا بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسپیس ایکس دو ماهواره کوچک را همراه یک ماهواره برای آرژانتین (جهت رصد زمین) به فضا برد؛ در این عملیات از یک موشک فالکون ۹ برای ارسال ماهواره SAOCOM-۱ B. استفاده شد که قبلاً دوبار به فضا سفر کرده بود.

این صدمین پرواز موشک اسپیس ایکس از سال ۲۰۰۶ و ۹۲مین بار برای خانواده فالکون ۹ بود؛ این مأموریت از مقر فضایی کیپ کاناورال انجام شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مدار زمین پارسی خبر اسپیس ایکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو

رختکن چلسی به شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو واکنش منفی نشان داده است. 

طرفداری | پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی، آینده مائوریسیو پوچتینو در چلسی به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی بستگی خواهد داشت. 

به گزارش نیزار کینسلا از استاندارد؛ رختکن چلسی مقابل شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو، موضع متفاوتی نشان داده‌ است. بخش بزرگی از بازیکنان، حامی سرمربی آرژانتینی هستند و دوست دارند با ماندگاری او ثبات در نیمکت آبی‌ها برقرار شود. مدیران چلسی در پایان فصل با مثلث بهداد اقبالی، پل وینستنلی و لارنس استوارت به دنبال ارزیابی وضعیت پوچتینو خواهند بود. گفته می‌شود اگر پوچتینو موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی نشود، شغلش را از دست می‌دهد. بازیکنان چلسی از این که سرمربی تیم به نوعی سپر آن‌ها در برابر منتقدان شده است، قدردانی می‌کنند. مرد آرژانتینی در اسکواد جوان چلسی که متشکل از بازیکنانی از ملیت‌های مختلف بوده، روحیه تیمی ایجاد کرده است. در بین مدیران استمفوردبریج نیز برخی احساس می‌کنند پوچتینو شایسته یک فرصت دیگر خواهد بود. 

مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • فیلمی از برافراشته شدن بادبـان خورشیدی ناسا در فضا | علم تا کجا پیش می‌رود؟
  • ببینید| برافراشته شدن بادبان خورشیدی ناسا در فضا
  • (تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی
  • ایکس سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • آسیب ریزسیارک ها به آزمایشگاه فضایی چین در مدار زمین
  • (ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • ویدیو/ «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو